New ALPINE A110S2 1200x800

 


* A110S este cel mai recent model din gama sportivă de automobile ușoare

* O experiență intensă de condus alpin și o utilizare zilnică

* Elementele de design rafinate evidențiază caracterul sportiv al lui A110S

* Mai multă putere și o configurație specifică a șasiului

* Costul mașinii incepe de la 66.500 € *

 

Boulogne-Billancourt: Cu o personalitate sportiva intensa și un stil asertiv, A110S se alătură modelului A110 Pure și A110 Légende din gama de modele Alpine. A110S este un coupe ușor, caracterizat de o putere mare a motorului, o configurație a șasiului focalizată și elemente de design rafinate.

 

Modelul A110S a fost proiectat pentru a oferi un răspuns precis la manevre și o stabilitate de mare viteză. Stilul sofisticat înflorește în interior și în exterior, precum și utilizarea materialelor de ultimă generație, cum ar fi fibra de carbon și tapițeria Dinamica, care amplifică natura intenționată a mașinii.

 

La baza sa este un adevărat Alpine, modelul A110S este un automobil sportiv cu două locuri, care oferă o putere de 292 CP și cântărește 1114 kg. A110S este fidelă principiilor de bază ale Alpine de inginerie ușoară, dimensiuni compacte și performanță prin agilitate.

 

Cu prețuri de la 66.500 € * la versiunea standard, Alpine A110S este disponibil pentru rezervare imediat și primele mașini vor apărea în showroom-uri în luna octombrie. Livrările urmează să înceapă înainte de sfârșitul anului.

 

Sébastien Erphelin, Directorul Alpine:

"Modelul A110S oferă o experiență intensă de condus alpin. De la începutul proiectului, Alpine a fost intenția noastră de a oferi diferite versiuni ale lui A110 cu propriile caracteristici de manipulare și de performanță. La fel ca toate versiunile A110, este ușor să conduceți și să trăiți zilnic. A110S este primit de toți șoferii, indiferent de nivelul lor de calificare."

 

______________________________

 (*) Taxa de bază inclusă, Franța

Design și interior

 

* Elementele specifice de proiectare diferențiază A110S de restul gamei
* Culoarea semnului de vopsea este Gris Tonnerre în finisare mată
* Opțional acoperiș din fibră de carbon
* Dinamica tapițerie interioară reflectă caracterul obiectiv al mașinii
 

Cu toate elementele de styling, A110S se deosebește clar de restul gamei de modele A110. Noile detalii de design exterior, cum ar fi detaliile pavilionului pe stâlpii din spate din fibră de carbon și portocaliu, scripturile alpine negre din spate, etrierele de frână portocalii și roțile din seria "GT Race", cu un finisaj întunecat, reflectă caracterul focalizat al mașinii. Modelul A110S are o înclinație ridicată, cu o înălțime mai joasă, în timp ce o vopsea opțională Gris Tonnerre cu un finisaj mat, exclusiv pentru modelul A110S, subliniază și mai mult caracterul sportiv al automobilului.

 

În interiorul cabinei, cusătura portocalie înlocuiește cusătura albastră a semnăturii găsită în alte versiuni ale tapițeriei Dinamica sofisticată neagra pentru căptușeala acoperișului, parasolarele și panourile ușilor subliniază perfect personalitatea fără compromis a noii versiuni. Scaunele, de asemenea, tăiate în Dinamica, sunt obiecte Sabelt care cântăresc doar 13,1 kg fiecare. Pedalele și suporturile pentru picioare sunt din aluminiu ușor, în timp ce cabina este stilata cu embleme de fibră de carbon și portocaliu pentru a se potrivi cu cele găsite în exteriorul mașinii.

 

Cumpărătorii A110S vor avea opțiunea de a face upgrade la un acoperiș din fibră de carbon într-un finisaj lucios, ceea ce nu numai că evidențiază caracterul sportiv al automobilului, ci chiar reduce greutatea totală a mașinii cu 1,9 kg. Alte opțiuni includ jantele ușoare din aliaj Fuchs forjate și un finisaj din fibră de carbon pentru scaunele Sabelt. Echipamentele standard includ un sistem audio focal, telemetria Alpine și senzorii de parcare față și spate.

 

Antony Villain, directorul Alpine Design, comentează:

"Caracterul precis și focalizat al lui A110S se reflectă prin noi elemente de design. Emblemele de pavilion din interior și din exterior, finisate cu fibră de carbon și portocaliu contrastanțial, încapsulează personalitatea mașinii: angajamentul său față de construcția ușoară pe de o parte și experiența sa vibrantă de condus pe cealaltă. Tapițeria Dinamica din cabină are un aspect tehnic și o simțire care se potrivește perfect modelului A110S. Datorită cusaturii portocalii, Dinamica oferă cabinei o calitate rafinată, de ultimă generație."

 

Şasiu

 

* Arcurile și barele anti-rulare reglate pentru o precizie de manipulare finală
* Înălțimea de deplasare redusă pentru centrul de greutate optimizat
* Anvelope mai largi cu componente și construcții specifice
 

De la instalarea suspensiei la calibrarea controlului de stabilitate și de la geometria roților la construcția și compoziția anvelopelor, șasiul lui A110S a fost conceput pentru a oferi o experiență intensă de conducere.

 

La bază, modelul A110S utilizează aceeași structură de caroserie din aluminiu foarte ușoară și compactă ca și în cazul oricărui model A110, dar configurația unică a șasiului a dat noii versiuni un caracter dinamic distinct. Noile arcuri elicoidale sunt mai rigide cu 50%, iar amortizoarele au fost reglate corespunzător. Barele anti-rulare - tubulare pentru a reduce la minim greutatea - sunt mai feroase 100%.

 

Înălțimea redusă a căilor de rulare, redusă cu 4 mm, optimizează centrul de greutate al mașinii și conferă A110S o stabilitate excelentă la viteze mari și un răspuns instantaneu la direcție. Opririle de lovire au fost reglate pentru controlul final al corpului. În general, setarea de șasiu concentrată are ca rezultat un nivel ridicat de precizie de manevrare și eficiență dinamică.

Roțile și anvelopele noi (215 mm pe puntea față și 245 mm în spate) și o construcție specifică și compuse pentru anvelopele Michelin Pilot Sport 4 conferă aderența mecanică excelentă A110S. Noile anvelope și revizuirile diferite ale șasiurilor asigură că modelul A110S are un caracter dinamic propriu, atât în ​​termeni teoretici, cât și în felul în care mașina se simte din spatele volanului.

 

În consecință, programul electronic de control al stabilității a fost configurat, în special în modul Track, pentru o precizie și stabilitate maximă. Sistemul ESC poate fi complet dezactivat.

 

Sunt montate în mod standard calotele de frânare puternice Brembo și discurile bi-materiale de 320 mm disponibile opțional pe alte versiuni ale modelului A110.

 

Jean-Pascal Dauce, inginer sef alpin, comenteaza:

Versiunile anterioare ale modelului A110 au fost foarte potrivite cu originalul din anii '70 A110 - la fel ca modelul clasic, sunt jucaus și distractiv de condus. Modelul A110S are un caracter foarte diferit. Setarea sa individuală a șasiului îl face o mașină sport foarte concentrată. Stabilitatea de mare viteză și precizia de manipulare sunt două dintre caracteristicile sale de definire. Deși timpii de tură nu sunt niciodată o prioritate pentru mașinile noastre rutiere, noul A110S este cu toate acestea mai rapid decât celelalte versiuni A110.

Cu toate acestea, ceea ce este important este că este o mașină de zi cu zi confortabilă și utilizabilă. Modelul A110S nu ar fi un adevărat alpin dacă ar fi fost foarte ferm sau prea dificil să fie condus zi de zi. Nici nu necesită un nivel foarte ridicat de abilități din partea conducătorului auto pentru a fi distractiv și plin de satisfacții - la fel ca și celelalte modele, A110S se poate bucura de șoferii cu orice nivel de experiență.

 

 

Powertrain

 

Turbocompresorul de 1.8 litri cu 292 CP
Livrare puternică și caracteristică a energiei
Raport de putere-greutate îmbunătățit
 

Cu puterea motorului mărită cu 40 CP peste versiunile existente ale modelului A110, A110S este cea mai rapidă și cea mai puternică versiune din domeniu. Motorul caracteristic de 1,8 litri cu patru cilindri rămâne, dar presiunea de creștere a turbocompresorului este mărită cu 0,4 bari pentru a oferi o performanță mai mare.

 

Puterea de vârf de 292 CP ajunge la 6400 rpm, cu 400 rpm mai mare decât intervalul de turație al celorlalte versiuni. Cuplul este evaluat la 320Nm și este disponibil de la 2000rpm la 6400rpm, care este cu 1400rmp mai mare decât la motorul de 252PS. În consecință, motorul lui A110S nu este numai mai puternic, ci și mai palpitant în livrarea sa. Unitatea este trimisă pe roțile din spate printr-o transmisie cu ambreiaj Getrag cu șapte trepte. Un sistem e-diferențial bazat pe frâne asigură, în același timp, că A110S oferă o deplasare foarte ascuțită și imediată, departe de un colț, cu o roată minimă a roților.

 

Noua cifră de putere înseamnă că modelul A110S are un raport putere-greutate de 3,8 kg / PS, care se compară favorabil cu celelalte versiuni de 4.3 kg / PS. Sportează la 100 km / h din staționare în 4,4 secunde.

 

Jean-Pascal Dauce comentarii:

Obiectivul a fost acela de a intensifica caracterul și puterea motorului. Modelul A110S se caracterizează prin precizie de stabilitate și manipulare la viteză mare și a fost important să se reflecte acele trăsături dinamice distincte și cu sistemul de propulsie al mașinii.

Între 5000 și 7000 rpm motorul este deosebit de energic. Aceasta continuă să avanseze chiar și la acele viteze foarte mari ale motorului, ceea ce vă încurajează cu adevărat să vă întindeți toate uneltele până la capăt.

Date tehnice

 

Alpine A110S

 

Tip de combustibil .................................... Benzină

Tipul motorului ................................. 1.8L 4cyl. 16v cu turbocompresor

Putere maximă ........................... 292PS @ 6400rpm

Cuplul maxim ............................ 320 Nm de la 2000 rpm la 6400 rpm

Arhitectura .................................. cu motor cu turație spate

Cutie de viteze ............................... DCT cu 7 trepte, ambreiaj umed

Greutate neîncărcată (DIN) ...................... 1114 kg

Raportul putere / greutate ..................... ... 3,8 kg / PS (262 CP / tonă)

Dimensiuni .................................... 4180/1798 / 1248mm (lungime / lățime / înălțime)

Amploarea ... 2419 mm

Latimea frontului frontal ........................... .. 1556mm

Latimea spatelui ........................... ... 1553mm

Șasiu ....................................... .. direcții duble în față și spate

Frâna frontală ................................. .. 4 pistoane fixe, cu discuri de 320 mm

Frânele din spate ................................. ... etriere plutitoare cu un singur piston, discuri de 320 mm

Coeficient de tragere .............................. Cd: 0,32

Zonă de tragere .................................... .. Cd * A: 0.621 (A 1.94m²)

Rezervor de combustibil .................................... ... 45 litri

Capacitatea portbagajului frontal ........................ ... 96 litri

Capacitatea portbagajului din spate ........................... 100 litri

Roțile și anvelopele ............................ 215 / 40R18 (față), 245 / 40R18 (spate)

Viteză maximă .................................... .. 260 km / h

Accelerare ................................. ... 0-100 km / h (4,4 secunde)

Consumul de combustibil ........................... în așteptarea omologării

Emisii .. .................................... .. în așteptarea omologării

 

 

Alpine și A110

 

Relansarea Alpinei a început în 2012
Noua A110 este fidelă principiilor tehnice principale ale Alpine
Alpine inițial fondată în 1955 de Jean Rédélé
O istorie celebră în motorsportul internațional
 

Modelul A110S este cea de-a patra versiune a masinii sport usoare Alpine. Prima versiune a fost A110 Première Edition, care a intrat pe piață în 2017 și a fost limitată la 1.955 de unități la nivel global. Cu această versiune, Alpine a fost relansată de compania mamă Groupe Renault, punând capăt unei perioade de dormit de două decenii și semnalizând întoarcerea unuia dintre cei mai cunoscuți producători de automobile sportive din Franța.

 

După ce a fost vândut în termen de cinci zile de la deschiderea cărților de comandă, A110 Première Edition a fost urmată de alte două versiuni ale modelului A110. Badged Pure and Légende, ele sunt mecanic identice cu A110 Première Edition și aderă la aceleași principii de inginerie ușoară și dimensiuni compacte, dar cu versiuni interioare specifice versiunii, modele de roți, opțiuni de vopsea corporală și echipament standard, fiecare oferă caracteristicile propriile lor. În timp ce modelul A110 Pure este destinat să-și trăiască viața pe drumurile montane, A110 Légende este tânărul mare al gamei, cu o utilizare ușoară de zi cu zi, împinsă în prim plan.

 

Având înființarea în 1955 de către francezul Jean Rédélé, Alpine sa înființat în curând ca un producător de frunte de mașini sportive ușoare și distractive. Reputația Alpine a fost cimentată pe traseele de curse ale lumii și pe etapele de raliu, mașinile câștigând evenimente iconice de motorsport, inclusiv Rallye Monte Carlo în 1971 și din nou în 1973, și 24 de ore din Le Mans în 1978.

 

Relaunching Alpine

 

Alpine’s revival was started in 2012. Four years later, the Alpine Vision show car made its debut public appearance in Monaco. In 2017, the A110 Première Edition was unveiled at the Geneva motor show before appearing in showrooms towards the end of that year. The relaunched Alpine was conceived as a responsive, fast-moving standalone business unit under the Groupe Renault umbrella with its own dedicated design and engineering teams.

 

All versions of the A110 are built at Alpine’s factory in Dieppe, northern France. Originally constructed by Alpine-founder Rédélé in 1969 – it celebrates its 50th anniversary this year - the site was modernised and upgraded for production of the new car. The A110 is today offered for sale in 16 markets globally, with 58 dealerships in Europe alone.

 

With the unveiling of the A110S, Alpine’s revival moves on to the next phase. It joins the A110 Pure and A110 Légende in the model line-up, but with its own chassis settings and a more powerful engine, it offers a very different character and an intense driving experience.

 

Alpine’s core technical principles

 

Underpinning the new A110 are the very same technical principles that were determined first by Jean Rédélé 64 years ago and that've been evident in every Alpine car since, be it a dedicated competition machine or a road-going model. Alpine cars draw their performance from compact dimensions, a particular focus on lightweight engineering and a high power-to-weight ratio, rather than extremely powerful engines and very wide tyres.

 

A foundational Alpine principle is the elevation of driving pleasure - for drivers with any level of experience - over lap times, top speeds and acceleration figures. Importantly, Alpine cars must be comfortable and civilised in everyday use as well, which is especially true of the new A110. To that end it comes equipped as standard with climate control, satellite navigation, cruise control, mobile phone connectivity and a DAB radio, as well as safety systems including multiple airbags, ABS, traction control and stability control.

 

The new A110’s aluminium body is both very strong and exceptionally light. The lightest version of the car, the A110 Pure, weighs less than 1100kg (with fluids). The mid-engine configuration ensures perfect weight distribution for agile and responsive handing, while all-round double wishbone suspension gives a very high degree of control and precision in bends. Ride comfort is a particular strength of the new A110.

 

All versions of the sports car use seven-speed paddle shift dual-clutch transmissions that deliver almost instantaneous gearshifts. The common engine is a 1.8-litre four cylinder unit with a turbocharger. In the A110 Première Edition, Pure and Légende this engine develops 252PS, while for the A110S that figure is increased by 40PS to 292PS. All versions of the A110 feature the same three driving modes: Normal, Sport and Track.

 

Inspired by the original 1962 A110 Berlinette, the new A110’s exterior design forms a link between Alpine’s heritage and its future. Led by Frenchman Antony Villain, the design team set out to capture the spirit of Alpine in the new car while also creating a design language that would stand the test of time.

 

The twin front headlights, sculpted flanks, distinctive bonnet spine and wraparound rear screen are clearly borrowed from the A110 Berlinette, while the LED running lights and ‘X’-shaped LED taillights, with dynamic turn indicators, hint at the car’s modern day engineering and performance. The single, graceful line that flows from the very front of the car to the rear, meanwhile, is a signature Alpine design feature.


Relansarea Alpinei

 

Relansarea Alpinei a început în 2012. Patru ani mai târziu, mașina de la Alpine Vision a făcut debutul public în Monaco. În anul 2017, A110 Première Edition a fost prezentată la Salonul Auto de la Geneva înainte de a apărea în sălile de expoziții spre sfârșitul acelui an. Alpine relansat a fost conceput ca o unitate de afaceri autonomă și rapidă sub umbrela Groupe Renault, cu echipe proprii dedicate de proiectare și inginerie.

 

Toate versiunile A110 sunt construite la fabrica Alpine din Dieppe, în nordul Franței. Construită inițial de fondatorul Alpilor Rédélé în 1969 - aniversează 50 de ani în acest an - site-ul a fost modernizat și modernizat pentru producția noului automobil. A110 este oferit astăzi spre vânzare pe 16 piețe la nivel global, cu 58 de dealeri doar în Europa.

 

Odată cu dezvăluirea modelului A110S, relansarea Alpine se îndreaptă spre faza următoare. Acesta se alătură modelelor A110 Pure și A110 Légende în gama de modele, dar cu propriile setări de șasiu și un motor mai puternic, oferă un caracter foarte diferit și o experiență intensă de conducere.

 

Principiile tehnice principale ale Alpine

 

Accentul la noul A110 sunt aceleași principii tehnice care au fost determinate în primul rând de Jean Rédélé în urmă cu 64 de ani și care a fost evident în fiecare mașină alpină de atunci, fie că este vorba de o mașină de concurs dedicată sau de un model rutier. Autovehiculele alpine își remarcă performanța de la dimensiuni compacte, cu accent deosebit pe ingineria ușoară și raportul între putere și greutate, mai degrabă decât motoare extrem de puternice și anvelope foarte largi.

 

Un principiu alpin fundamental este ridicarea plăcerii de conducere - pentru șoferii cu orice nivel de experiență - în timp de ture, viteze de top și cifre de accelerare. Este important ca autovehiculele alpine să fie confortabile și civilizate în utilizarea zilnică, ceea ce este valabil mai ales pentru noul A110. În acest scop, este dotat standard cu controlul climatizării, navigația prin satelit, controlul vitezei de croazieră, conectivitatea telefonului mobil și un radio DAB, precum și sisteme de siguranță, inclusiv airbag-uri multiple, ABS, control al tracțiunii și control al stabilității.

 

Noul corp aluminiu al lui A110 este atât foarte puternic, cât și foarte luminos. Cea mai ușoară versiune a mașinii, A110 Pure, cântărește mai puțin de 1100 kg (cu fluide). Configurația mediană a motorului asigură o distribuție perfectă a greutății pentru o predare agilă și rapidă, în timp ce suspensia dublă cu două brațe oferă un grad foarte ridicat de control și precizie în curbe. Ride comfort este o forță specială a noului A110.

 

Toate versiunile mașinii sport folosesc transmisii cu ambreiaj cu șapte trepte de viteză, care oferă transmisii aproape instantanee. Motorul comun este un motor de 1.8 litri cu patru cilindri cu turbocompresor. În A110 Première Edition, Pure și Légende acest motor dezvoltă 252PS, în timp ce pentru A110S această cifră este mărită cu 40PS la 292PS. Toate versiunile A110 au aceleași trei moduri de conducere: Normal, Sport și Track.

 

Inspirat de versiunea originală A110 Berlinette din 1962, noul design exterior al lui A110 formează o legătură între patrimoniul Alpine și viitorul său. Conduceți de francezul Antony Villain, echipa de design a stabilit să capteze spiritul Alpine în noua mașină, creând în același timp un limbaj de design care să reziste testului timpului.

 

Farurile din față, flancurile sculptate, coloana distinctă a capotei și ecranul din spate sunt pur și simplu împrumutate de la A110 Berlinette, în timp ce luminile cu LED-uri și farurile cu LED-uri în formă de X, cu indicatoare dinamice, indică ingineria modernă a mașinii performanţă. Linia unică, grațioasă, care curge chiar de la partea din față a mașinii în spate, este o caracteristică de design alpinistică.

Silueta curată și neclară a mașinii a fost realizată prin lucrul în paralel cu echipa de ingineri. Un spate complet plat și difuzor funcțional înseamnă că nu este nevoie de un spoiler spate. Și, deși dimensiunile exterioare sunt foarte compacte - contribuind la agilitatea mașinii - cabina oferă în continuare spațiu suficient pentru șoferii mai înalți să stea confortabil, chiar dacă poartă o cască.

 

Accesul la cabină este printre cele mai bune din sectorul automobilelor sport datorită pervazului mic și îngust, în timp ce interiorul în sine reflectă construcția ușoară a lui A110. Consola centrală plutitoare, de exemplu, dă un sentiment de ușurință. Între două compartimente A110 oferă spațiu de depozitare de 196 de litri. Compartimentul de 96 de litri din față este destul de mare pentru o pereche de carouri de transport aerian, în timp ce compartimentul spate de 100 de litri poate găzdui două căști complete, plus o pungă de noapte.

 

 

Alpine în Motorsport

 

Demonstrarea performanței, agilității și durabilității mașinilor sale în creuzetul motorsportului a fost de cea mai mare importanță pentru Jean Rédélé. Alpine a concurat la cel mai înalt nivel de raliuri și circuite de curse de zeci de ani, înregistrând un șir de victorii celebre care au contestat dimensiunile modeste ale companiei. Cu același spirit ambițios și determinat, Alpine concurează astăzi în Campionatul Mondial de Rezistență FIA. Cuplul Alpine Europa Cup și A110 GT4 de o singură prezentare demonstrează, în același timp, agilitatea și performanțele inerente ale lui A110 pe pista de curse.

 

Deși Alpine este probabil cel mai bine cunoscut pentru exploatările sale de raliu în anii șaizeci și șaptezeci și pentru câștigarea celor 24 de ore de la Le Mans în 1978, compania a concurat chiar de-a lungul spectrului de motorsport. Alpine a construit nu mai puțin de 70 de mașini de curse cu un singur loc, inclusiv două mașini de Formula 1 și aproximativ 37 de prototipuri sportive pentru curse de anduranță.

 

În 1978, Alpine a înregistrat unul dintre cele mai cunoscute succese în motorsport. Conducerea prototipului sportiv A442B, Didier Pironi și Jean-Pierre Jaussaud au câștigat 24 de ore din Le Mans, învingând Circuitul de la Sarthe de 369 de kilometri. Până la mijlocul anilor nouăzeci, Alpine a câștigat 26 de titluri de raliuri interne și internaționale, patru campionate de raliu și șase titluri cu un singur loc.

 

Folosind acele decenii de succes ca rampă de lansare, Alpine a revenit la motorsportul din primăvară în 2013. Sa dovedit imediat că este o revenire triumfală la curse; prototipul A450 al marcii a câștigat titlul de serie european Le Mans la prima încercare și din nou în 2014.

 

De acolo, Alpine a absolvit Campionatul Mondial de Endurance FIA ​​(WEC), care a concurat încă o dată pe scena mondială. În 2016, Alpine A460 a câștigat patru din cele nouă runde pentru a obține titlul LMP2 WEC pentru Alpine, cea mai tare luptă din acele victorii venite la 24 de ore din Le Mans. Alpine a repetat succesul la Le Mans cu victoria LMP2 în 2018.

 

În plus, Cupa Alpine Europa este acum în al doilea sezon. Seria cuprinde unele dintre cele mai iconice circuite din Europa, inclusiv Silverstone din Marea Britanie și Spa-Francorchamps din Belgia. Operat de partenerul Alpine, Motorsport, Signatech, Cupa Alpine Europa demonstrează și angajamentul Alpine față de motorsport. Modelul A110 GT4, în același timp, consideră că Alpine se întoarce la competiție în motorsportul rutier cu mașina, alături de cei mai prestigioși producători de mașini sportive din lume. A câștigat Cupa Internațională GT4 la Barhain la sfârșitul anului 2018. (Photo Credit: Antony VILLAIN, Lucas MONGIELLO)

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz