
Băieții de la Liceul „Doamna Chiajna" și fetele de la Liceul cu Program Sportiv Baia Mare merg la Paris, să trăiască emoțiile meciului România – Elveția, din cadrul Campionatului European de Fotbal, de pe 15 iunie, chiar din tribune.
Peste 20.000 de oameni s-au bucurat în weekend de meciurile decisive din finalele Cupei Coca-Cola, precum și de toate surprizele pregătite pentru ei.
București, 7 iunie 2016: La finalul a două zile de pasiune pură pentru fotbal, în care cele mai bune 6 echipe de băieți și de fete din țară s-au duelat pentru titlurile de campioane, băieții de la Liceul Tehnologic „Doamna Chiajna” au demonstrat că merită să păstreze trofeul pentru încă un an, iar fetele de la Liceul cu Program Sportiv din Baia Mareau arătat că merită din plin să-l primească în premieră.
Finala de fete, disputată duminică, începând cu ora 14:30, le-a adus față în față pe jucătoarele de la Liceul Pedagogic „Mircea Scarlat” din Alexandria și pe cele de la Liceul cu Program Sportivdin Baia Mare, calificate sâmbătă prin 2 victorii, respectiv o victorie și un egal. Meciul s-a încheiat cu scorul de 4 – 0 pentru echipa din Maramureș, dublele jucătoarelor Diana Pop și Andreea Pop asigurând câștigarea marelui premiu.
Tot duminică, începând cu ora 19:00, s-a disputat meciul decisiv pentru băieți, între echipele Colegiului Tehnic Feroviar „Mihai I” din București și Liceului Tehnologic „Doamna Chiajna”. După ce ambele echipele au reușit sâmbătă câte două victorii, în finală, băieții din Chiajna s-au impus cu un scor clar, de 7-1, reușind să-și păstreze titlul de campioni pentru al doilea an consecutiv.
Finalele ediției aniversare, cu numărul 5, a Cupei Coca-Cola, precum și toate surprizele pregătite în cele două zile, au atras peste 20.000 de vizitatori. Activările Happy Moves au oferit o sursă constantă de distracție pentru mii de doritori să facă mișcare, iar tribunele instalate s-au dovedit a fi neîncăpătoare pentru super-concertul Smiley.
„Suntem extrem de mândri de rezultatele din acest an ale Cupei Coca-Cola. Aniversarea de 5 ani a competiției ne-a adus cifre record atât privind înscrierile – peste 6000 de adolescenți din 414 licee - cât și privind spectatorii veniți să-și susțină echipele favorite în finale. Acest lucru ne motiveazăsă venim în continuare în întâmpinarea liceenilor pasionați de fotbal cu o competiție corectă și cu premii tot mai atractive.” – Daria Gonța, Brand Manager Coca-Cola România & Moldova.
5 ani de Cupa Coca-Cola au însemnat peste 28.000 de elevi participanți, peste 3.000 de meciuri disputate, peste 115.000 de minute de pasiune pe teren și peste 25.000 de goluri înscrise. Numai în 2016, competiția a înregistrat la startun număr record de 510 echipe, dintre care 384 de echipe de băieți și 126 de echipe de fete.
Cupa Coca-Cola este un program anual dezvoltat în parteneriat cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării Ştiinţifice. Prin participarea la acest proiect, Coca-Cola România îşi respectă promisiunea de a promova mişcarea fizică, fiind un susţinător cu tradiţie al sportului de performanţă, dar şi al evenimentelor care încurajează implicarea fiecăruia dintre noi în activităţile fizice.
Mai multe detalii despre programul competiţiei sunt disponibile pe site-ul oficial –
--------------------------------
Despre Compania Coca-Cola
Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce le oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase şi necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde branduri în valoare de 20 de miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apă vitaminizată, Powerade, Minute Maid, Cappy, Simply, Georgia, Dasani, FUZE TEA și Del Valle.
La nivel global, compania Coca-Cola este furnizorul numărul 1 de băuturi carbogazoase, cafea ready-to-drink şi sucuri de fructe şi nectaruri. Având cea mai mare reţea de distribuţie de băuturi răcoritoare din lume, consumatorii din peste 200 de ţări se bucură de băuturile companiei, consumul depăşind 1,9 miliarde de porţii pe zi.
Având în vedere angajamentul său de dezvoltare a unor comunităţi durabile, compania noastră este centrată pe iniţiative care contribuie la protejarea mediului înconjurător şi conservarea resurselor, încurajarea unui stil de viaţă activ şi echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajaţii noştri şi promovarea dezvoltării economice a comunităţilor unde ne desfăşurăm activitatea. Împreună cu partenerii noştri de îmbuteliere, suntem în top 10 angajatori, având peste 700.000 de angajaţi care fac parte din Sistemul Coca-Cola.
În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.
Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-ul www.thecoca-colacompany.com, blogul www.coca-colablog.com sau să ne urmăriţi pe Twitter la adresa www.twitter.com/CocaColaCo şi LinkedIn, la adresa www.linkedin.com/company/the-coca-cola-company.