Consiliul Local al Municipiului Baia Mare, în calitate de autoritate tutelară a S.C URBIS S.A, organizează procedura de selecţie prealabilă pentru cinci membri în Consiliul de Administraţie al S.C. URBIS S.A. Condiţii generale de înscriere: -cetăţenie română; -studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă într-unul din domeniile: ştiinţe economice, științe juridice şi științe inginereşti; -stare de sănătate corespunzătoare funcţiei pentru care candidează, atestată pe bază de adeverinţă medicală valabilă; -să îndeplinească condițiile prevăzute la articolul 6 din O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice; -să nu facă parte din mai mult de 4 consilii de administraţie ale unor regii autonome sau societăţi comerciale; Selecția se va realiza ținând cont de prevederile articolului 28 alineatele (1) și (2) din O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice.
Documente necesare pentru depunerea candidaturii:
-cererea de înscriere; -copie după actul de identitate;
-CV în format EuroPass; -copii după actele de studii;
-cazier fiscal; -cazier judiciar;
-declaraţie pe propria răspundere prin care candidatul va confirma că nu se află într-una din situaţiile prevăzute de art. 6 din O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice;
-declaraţie pe propria răspundere că, la data depunerii candidaturii nu face parte din mai mult de 4 consilii de administraţie ale unor societăţi comerciale;
-declaraţie pe propria răspundere, după caz, că este persoană independentă, în sensul art. 138 indice 2 din Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
-adeverinţă medicală emisă cu cel mult 3 luni înainte de data depunerii dosarului;
-copia carnetului de muncă şi/sau alte documente doveditoare (adeverințe de vechime, dovada numirii în funcția de manager/administrator, după caz);
-un proiect de administrare eficientă a societății elaborat pe maximum 3 pagini. În acest scop, candidații pot obține în baza unei cereri, Raportul de activitate al societății pe anul 2014
III. Procedura de selecţie prealabilă a candidaţilor va consta în următoarele etape:
1) Depunerea dosarelor, până la data de 2 iulie 2015, la Registratura Primăriei Municipiului Baia Mare, strada Gheorghe Şincai, nr. 37;
2) Selecția dosarelor Rezultatul selecției dosarelor cu mențiunea admis sau respins se va afişa la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare şi pe pagina de internet www.baiamare.ro, în termen de 5 zile lucrătoare de la data limită de depunere a acestora;
3) Interviul de selecţie Candidații admiși la selecția dosarelor vor fi evaluați în cadrul unui interviu ale cărui dată și oră de desfășurare vor fi comunicate prin afișare la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare şi pe pagina de internet www.baiamare.ro.
Criterii de evaluare şi selecţie: -abilitățile manageriale; -abilităţile de mediere şi negociere; -capacitatea de analiză şi sinteză; -motivaţia candidatului; -comportamentul şi capacitatea de reacţie adecvată în situaţii de criză; -capacitatea de a lua decizii şi de a evalua impactul acestora; -capacitatea de înțelegere a noțiunilor tehnice și financiare; -capacitatea de a lucra în echipă;
Relații suplimentare se pot obține la telefon: 0262-211001/195, e-mail: resurse@baiamare.ro