
Operatorul regional de apă- canal din Maramures ii invită pe toți clienții din Baia Mare care dețin branșamente individuale la bloc și case, care au contracte încheiate anterior lunii aprilie 2013 să se prezinte la sediul societății, strada Gheorghe Șincai nr.21, la Casierie – Ghișeul Contracte persoane fizice, de luni pănă vineri, între orele 07.00 – 19.00, în vederea actualizării acestora. Vital precizează că actualizarea contractelor este impusă de noile dispoziții legale în vigoare în domeniul alimentării cu apă și canalizare. Actele necesare actualizării contractului sunt actul de proprietate (original și copie) si actul de identitate (original și copie). In cazul neonorării invitației Vital, consumtorii vor suporta consecintele si anume sistarea serviciilor Vital, fără un alt preaviz. Pentru detalii suplimentare privind actele necesare în vederea actualizării contractului, puteți contacta Serviciul Comercial – Relații clienți la numărul de telefon: 0262 – 215150, interior 113.
BRANȘAMENTE INDIVIDUALE:
ABONAȚI CASNICI: