
Societatea VITAL S.A. continuară procesul de actualizare a contractelor de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare conform graficului de mai jos. Toti clientii din Baia Mare, care dețin branșamente individuale la bloc și case, care au contracte încheiate anterior lunii aprilie 2013 să se prezinte în vederea actualizării acestora, la sediul societății Vital Bia Mare din strada Gheorghe Șincai nr.21 :
- la Casierie - Ghișeul Contracte persoane fizice, de luni pănă vineri, între orele 07.00 – 19.00
- în cadrul Biroului de Relații cu Publicul, de luni – joi, în intervalul orar 07.30 – 16.00 și vineri , în intervalul orar 07.30 – 13.30.
Actualizarea contractelor este impusă de noile dispoziții legale în vigoare, din domeniul alimentării cu apă și canalizare. Documentele necesare actualizării contractului: actul de proprietate (original și copie) si un act de identitate (original și copie).
SC Vital S.A. le recomandă clienților săi să onoreze invitația firmei, în caz contrar fiind pusă în situația neplăcută de a proceda la sistarea serviciilor, fără un alt preaviz. Pentru detalii suplimentare privind actele necesare în vederea actualizării contractului, puteți contacta Biroul Relații cu Publicul la numărul de telefon : 0262 – 213.574 , 0262 – 213.575.
BRANȘAMENTE INDIVIDUALE:
STR. HORTENSIEI BL. 5, 5B, 6, 7, 8, 10, 12.
BD. REPUBLICII BL. 22, 24, 25.
STR. MOLDOVEI BL. 9, 11, 13, 15, 16, 17.
STR. GEORGE ENESCU BL. 3, 4, 5.
ABONAȚI CASNICI:
STR. OȚELARILOR
ALEEA ZAMBILEI
STR. GRIVIȚEI