Poza1
poza2S.C. VITAL S.A. continuă programul de modernizare şi îmbunătăţire a serviciilor oferite şi deschide un punct de informare în cartierul Firiza, în incinta Căminului Cultural. S.C. VITAL S.A. menționează ca noul punct de informare din Firiza nu va servi laîncasarea facturilor. Viitorii utilizatori ai serviciilor din zonă vor fi consiliaţi în legătură cu aspecte ce ţin de: încheierea contractuluide furnizare a a serviciilor de apă și canalizare, detalii desprefacturarea consumului de apă, modalitățile de detectare a pierderilor de apă, modul prin care se pot realiza noi puncte de consum ale serviciilor furnizate de S.C.VITAL S.A. De asemenea, în cadrul noul punct deinformare se vor putea ridica / depune diverse formulare / acte necesareîntocmirii contractelor de furnizare, vor putea afla informaţii despreproiectele implementate de societate, despre tarifele practicate șimodalităţile de plată, dar şi alte informaţii utile.


Noul punct de informare va fi deschis publicului de luni până joi, în intervalul orar 08.30 – 16.00, iar vineri între orele 08.00 – 13.30. De asemenea,  S.C. VITAL S.A. recomandă utilizatorilor să acceseze cu încredere 
și unul dintre următoarele canale de comunicare:


• telefonic, : 0262 – 213.574 , 0262 – 213.575 -  Biroul Relații cuPublicul
• prin e-mail, la adresa:relatiicupublicul@vitalmm.ro
• pe fax, la numărul: 0362.422.199
• prin poştă, la adresa S.C. VITAL S.A., str. Gheorghe Șincai, nr. 21,localitatea Baia Mare, județ Maramureș.


Pentru informații suplimentare sau alte sesizări,Dispeceratul S.C. VITAL S.A. vă stă la dispoziție la numerele de telefon: 0262 212 550; 215 150, 215 151, 215 152.