Inghet Instalatie Apa

Având în vedere temperaturile scăzute S.C. VITAL S.A. revine cu recomandarea privind protejarea și izolarea rețelelor interioare de apă pe traseul de la contor până la punctul de consum. Totodată,  S.C. VITAL S.A atrage atenția asupra faptului să nu se intervină de către abonați în căminele de apometre pentru a evita eventualele defecțiuni, ci să se apeleze la Dispeceratul S.C. VITAL S.A. la numerele de telefon: 0262 - 212 550, 0262 - 2150150,1,2.

S.C. VITAL S.A. recomandă utilizatorilor să ia măsurile necesare pentru preîntâmpinarea problemelor legate de riscul de îngheț al instalațiilor și amenajărilor aferente alimentării cu apă.

 

 

Protejarea țevilor și a branșamentelor de alimentare cu apă:

- Izolați țevile. Dacă aveți o chiuvetă montată pe un perete exterior, izolați tevile;

- Ventilați spațiile de sub chiuvetă, pentru a permite aerului cald să pătrundă la țevi;

- Îndepărtați tuburile flexibile de la racordurile exterioare;

- Opriți alimentarea cu apă spre robineții din exterior și când este posibil, goliți țevile complet.

Consumaţi constant apă!

- Multe din problemele cauzate de îngheţ s-au înregistrat la capetele de reţea, acolo unde consumul este mai scăzut şi neuniform.

- Nu realizaţi construcţii în apropierea reţelelor de apă! Construcţia de cămine şi alte corpuri betonate în imediata apropiere a reţelelor de distribuţie a apei facilitează îngheţul.

Ȋn cazul în care, în urma măsurilor luate, sau în lipsa acestora vor apărea situaţii de îngheţ a conductelor este necesar sã cunoaşteţi următoarele:

- nu acţionaţi asupra apometrelor instalate la limita de proprietate, în cazul în care sunt înghetate  apometrele, nu încercaţi sã le dezghetaţi singuri, anunţaţi SC VITAL SA;

-  dacă problema a apărut la instalaţia  proprie (reţeaua interioară) rugaţi vecinii să vă dea un vas cu apă caldă pe care o turnaţi încet peste conducta, în zona îngheţată;

-  nu folosiţi focul deschis pentru dezgheţarea conductelor;

-  pentru problemele majore apărute şi dacã nu reuşiţi sã dezghetaţi conductele interioare apelaţi la serviciile societății noastre.                                                                                      

În cazul în care recomandările tehnice au fost ignorate, iar contorul îngheață și se defectează, societatea VITAL va repara sau înlocui contorul, facturând acest serviciu. Conform art. 134(3) din Regulamentul de organizare și funcționare a serviciului public de alimentare cu apă potabilă și de canalizare, consolidat și armonizat pentru județul Maramureș,”Orice reparații și orice înlocuire de contor/aparat de măsură al cărui sigiliu a fost rupt și care a fost deschis sau demontat ori a cărei deteriorare se datorează unei cauze străine sau unei funcționări anormale în condiții de îngheț, incendiu, șocuri exterioare, furt, etc., sunt efectuate de Operatorul serviciului, pe cheltuiala exclusivă a utilizatorului dacă se constată vina acestuia.”

S.C. VITAL S.A. reamintește utilizatorilor de necesitatea verificării conductelor de apă şi a eventualilor robineţi montaţi pe instalaţie, pentru a vă asigura că nu există fisuri sau pierderi de apă care ar putea favoriza îngheţarea conductelor. Nu uitați pentru informații suplimentare sau alte sesizări, Dispeceratul S.C. VITAL S.A. vă stă la dispoziție la numerele de  telefon: 0262 - 212 550; 0262 - 215 150,1,2. (Sursa foto: http://www.bzi.ro)

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz