Palatul Justitiei Maramures Copy Copy

TRIBUNALUL MARAMUREŞ, prin BIROUL DE INFORMARE ŞI RELAŢII PUBLICE aduce la cunostinta opiniei publice faptul ca, avand în vedere ca din data de 3 iulie incepe vacanta judecatoreasca, se schimba programul de lucru cu publicul al compartimentelor arhiva si registraturama din cadrul institutiei, în perioada 3 iulie - 31 august, dupa cum urmeaza:

** Arhiva şi registratura Secţiei I civile, str. Crişan nr. 3
Arhivă
Marţi-Joi : 09.00-11.00
Luni şi Vineri : Închis
Registratură
Luni-Vineri : 09.00-11.00

** Arhiva şi registratura Secţiei a II-a civile, Palatul Justiţiei, Bd. Republicii nr. 2A
Luni-Vineri : 09.00-10.00

** Arhiva şi registratura Secţiei penale, Palatul Justiţiei, Bd. Republicii nr. 2A
Luni-Vineri : 09.00-10.00

De asemenea, întrucât pe durata vacanţei judecătoreşti sunt organizate şi efectuate concediile de odihnă ale personalului instanţei, vă informăm că activitatea de judecată din această perioadă se va restrânge, urmând a fi judecate doar cauzele urgente şi cele în care s-a încheiat un acord de mediere.
Pentru buna funcţionare a instanţei, colegiul de conducere a aprobat, prin hotărâre, listele cauzelor urgente specifice fiecărei secţii şi a dispus o serie de măsuri operative.


Se mai menţioneaza că acţiunile care, deşi nu fac parte din categoria celor ce se judecă de urgenţă, vor fi depuse la registratura instanţei în perioada vacanţei judecătoreşti, se vor înregistra la data depunerii lor, însă vor fi soluţionate ulterior.

Preşedintele Tribunalului Maramureş
Judecător LIHET CRISTINA - LAURA