Azi, 8 martie 2017, intre orele 09:00 si 12:00 se intrerupe furnizarea apei pe strada Padurarilor din Municipiul Baia Mare pentru a se putea executa lucrari de cuplare la reteaua noua. Pentru informații suplimentare sau alte sesizări, utilizatorii pot suna la Dispeceratul SC VITAL SA tel: 0262 212550; 0262 215150, *1,*2.
Contoarele echipate cu module radio permit transmiterea indexului contorului la distantă, astfel că nu mai este necesar accesul la contor. Se elimină cazurile în care accesul la căminele de branșament amplasate în proprietățile utilizatorilor este limitat sau nu este posibil în lipsa acestora. Ca urmare, facturarea se va realiza pe baza citirii lunare a contorului, eliminandu-se facturarea pe baza consumului estimat și regularizarea la trei luni.
Montarea contoarelor se face etapizat pe cheltuiala exclusivă a operatorului. Proprietarii de instalații individuale vor fi anunțați de ziua și intervalul orar, în care se va desfășura acțiunea în imobilul respectiv inclusiv pe site-ul www.vitalmm.ro și în mass media locală.
Pentru ca acţiunea de înlocuire a contoarelor să se defăşoare în condiții optime, solicităm clienților care nu pot fi prezenți acasă la data programată pentru a permite accesul echipelor noastre, să se reprogrameze pentru înlocuirea contorului la telefon: 0262- 215 150,*1*2 interior 129 – Serviciul Apometre, disponibil între orele 08.00 – 15.00.
Demontarea contoarelor vechi și montarea contoarelor noi se evidențiază printr-un proces verbal încheiat la data acțiunii, care va conține datele despre contor respectiv seria și indexul contorului vechi demontat și contorului nou montat.
Ca urmare a montării contoarelor cu citire la distanță se elimină obligativitatea operatorului de a consemna citirile contoarelor prin proces verbal. Conform anexei nr.1 din regulamentul serviciului de alimentare cu apa și canalizare, cap. III, art.3, 4.17 ” La fiecare citire a contorului de branșament, cu excepția cazurilor când citirea se face de la distanță, se lasă o înștiințare scrisă din care să reiasă data și ora citirii, indexul contorului, numele și prenumele cititorului, cauza care a dus la imposibilitatea citirii (dacă e cazul) .”
Utilizatorii serviciilor noastre, care au cont pe site-ul societatii www.vitalmm.ro pot să verifice în cadrul secțiunii ”PLATA ONLINE” facturile și datele de consum. Cei care nu și-au creat încă cont de utilizator pot obține informațiile de la Serviciul Apometre accesând numerele de telefon 0262 215150*1*2, interior 129, disponibil între orele 08.00 – 15.00.
Avem încredere că utilizatorii nostri apreciază eforturile pe care societatea VITAL S.A le face pentru îmbunătățirea calității serviciilor pe care le prestează.
Detalii despre acestă acțiune puteti afla și pe site-ul nostru www.vitalmm.ro
-Abandonarea sau depozitarea temporară a molozului rezultat din lucrări de modernizare a locuinţelor sau a spaţiilor comerciale pe domeniul public sau privat al Municipiului Baia Mare.
-Abandonarea sau depozitarea temporară a deşeurilor sau obiectelor de uz casnic pe străzi, în parcuri,pe terenuri virane,în coşurile de gunoi sau alţi recipienţi amplasaţi pe domeniul public sau în locuri publice.
-Aruncarea oricăror obiecte, ambalaje (doze, pahare de unică folosinţă, ziare, pachete goale de ţigări, mucuri de ţigări, sticle, PET-uri, etc.) în alte locuri decât în cele special amenajate; aceste obiecte , ambalaje etc., trebuie aruncate în recipiente pentru colectare deșeuri.
-Aruncarea reziduurilor rezultate în urma activităţilor specifice în alt loc decât containerul pentru care utilizatorul are contract de salubritate cu operatorul DRUSAL SA.
-Nedeţinerea asupra lor, de către însoţitorii animalelor de companie, a ustensilelor necesare ( pungă, mănuşi, măturică, etc.) curăţirii dejecțiilor lăsate de animalele de companie pe spațiile publice și terenurile Municipiului Baia Mare.
-Necurăţarea de către proprietarii animalelor de companie a dejecțiilor lăsate de aceste animale în toate locurile publice unde circulaţia animalelor este permisă sau interzisă.
-Arderea deşeurilor vegetale, menajere sau de altă natură(cauciuc, folii plastic, textile, etc.), din curţi, de pe străzi sau din orice alte locuri, acestea trebuind să fie transportate în locuri special destinate depozitării deşeurilor.
-Aprinderea și/sau arderea deșeurilor din recipientele de precolectare/colectare sau arderea deșeurilor vegetale rezultate de la operațiunile de curățare a spațiilor verzi, arbuștilor, arborilor etc.
-Refuzul utilizatorului persoană fizică/juridică de a încheia contract de prestări servicii de salubrizare cu operatorul serviciului de salubrizare în Municipiul Baia Mare,DRUSAL S.A
De asemenea, municipalitatea solicită insistent cetățenilor rezidenți în sectoarele de case/gospodării individuale/blocuri de locuințe, să nu mai abandoneze deșeurile vegetale (crengi, resturi vegetale, etc) sau deșeurile voluminoase în fața imobilelor în care aceștia locuiesc, sau în orice alte locuri de pe domeniul public/privat al Municipiului Baia Mare, altele decât cele special amenajate pentru colectarea acestor deșeuri, fiindcă în caz contrar sunt pasibili de sancționare cu amenzi contravenționale.
În conformitate cu prevederile legale, Direcția Poliția Locală va constata și sancționa faptele care constituie contravenții în domeniul gospodăririi Municipiului Baia Mare, săvârşite de către instituţii publice, agenţi economici, alte persoane juridice, asociaţii de proprietari, precum şi de către cetăţeni.
Cu considerație,
p.Primar
Viceprimar desemnat
Dr. Ing. Rob Marinel
Azi, 2 martie 2017, pana la ora 15:00 se intrerupe furnizarea apei la imobilul nr. 40 din localitatea Grosi, precum si in localitatea Ocolis din cauza unei conducte sparte. Tot azi, pana la ira 13:00 este sistata furnizarea apei pe strada Lunci nr. 16 din municipiul Baia Mare pentru a se putea executa lucrari de reparatii la un bransament. Pentru informații suplimentare sau alte sesizări, utilizatorii pot suna la Dispeceratul SC VITAL SA tel: 0262 212550; 0262 215150, *1,*2.
S.C. VITAL S.A. a luat decizia de a muta sediul agenției pentru a veni în întâmpinarea nevoilor abonaților din orașul Baia Sprie și totodată pentru a le oferi un spațiu adecvat pentru activitatea societății, nou sediu beneficiaza de un confort sporit față de cel vechi. În noul spațiu funcționează casieria pentru plata facturilor S.C. VITAL S.A. și un birou de relații cu publicul, asigurând un mediu de lucru eficient, plăcut, permanent orientat spre beneficiul și confortul clientului.
În cadrul biroului, utilizatorii pot să încheie /să modifice contracte de furnizare / prestare a serviciului de alimentare cu apă și canalizare, să primească informaţii privind conţinutul facturilor, accesul la sistemul de distribuţie a serviciilor de alimentare cu apă și canalizare sau alte informaţii utile, dar şi consultanţă privind tarifele sau modalităţile de plată. De asemenea, utilizatorii noștri pot să depună solicitări privind serviciile de alimentare cu apă și de canalizare (montare/demontare contor, transmitere index contor, modificare adresă de corespondență, modificare număr persoane, nefacturare estimativă a consumului, revenire la facturarea lunară)
Casieria și Biroul Relații cu Publicul au următorul program de lucru꞉ luni – joi, în intervalul orar 07.30 – 16.00 și vineri , în intervalul orar 07.30 – 13.30.
Confortul și satisfacția utilizatorilor sunt puncte prioritare pentru societate. Casieria este dotată cu POS, utilizatorii având posibilitatea să plătească direct cu cardul. Mai mult, S.C. VITAL S.A. pune la dispoziția clienților săi diverse modalități de plată a facturilor, adaptate nevoilor fiecăruia, astfel:
Este important de știut că pentru toate modalitățile de plată puse la dispoziția clienților noștri,NU SE PERCEP COMISIOANE.
Municipiul Baia Mare în colaborare cu operatorul serviciului de salubrizare SC DRUSAL SA, aduce la cunoștința locuitorilor municipiului Baia Mare, programele de colectare zilnică a deșeurilor menajere de la locuinţe individuale (case), agenţi economici şi de la camerele de precolectare de la blocuri precum și programele de colectare deşeuri menajere din containerele/recipientele de precolectare amplasate la platformele de colectare a deșeurilor municipale din cartierele cu blocuri de locuințe, pentru anul curent. Astfel, programul de lucru pe zone, zile și intervale orare se regăsește în Anexele 1 și 2 care pot fi consultate AICI si AICI
Pentru sesizarea urgențelor și disfuncționalităților în ceea ce privește alimentarea cu gaze naturale, Delgaz Grid pune la dispoziția consumatorilor două numere de telefon, disponibile non stop:
0800.800.928(număr gratuit, apelabil din principalele reţele de telefonie fixă şi mobilă) și
0265.200.928 (număr taxabil cu tarif local din reţeaua Telekom şi cu tariful operatorului pentru toate celelalte reţele de telefonie
Dispeceratul asigură servicii specifice de preluare rapidă a apelurilor şi intervenţie pentru toți locuitorii din aria de competenţă a companiei.
Reamintim consumatorilor noștri principalele măsuri de siguranţă ce trebuie luate în cazul în care simt miros de gaz în interiorul imobilelor:
Notă către redacţie:
Vă adresăm rugămintea ca în cazul în care publicaţia dvs. are afişate alte numere de telefon pentru urgenţe gaz la rubrica telefoane utile, să le înlocuiţi cu numerele de telefonmenționate, acestea fiind singurele numere la care poate fi apelat dispeceratul de urgență. Totodată, unde este cazul, vă rugăm să înlocuiţi E.ON Distribuţie România cu Delgaz Grid, acesta fiind începând cu 1 ianuarie a.c. numele companiei de distribuţie din partea de nord a ţării.
Vă mulţumim!
Departament Comunicare Corporatistă
De azi si pana pe 8 martie a.c., in cadrul Centrului de Informare Turistica din orasul Targu Lapus se desfasoara o expozitie de carti postale intitulata sugestiv "Țara Lăpușului de altădată". Evenimentul se deruleaza cu sprijinul Primariei Targu Lapus, expozitia cuprinzand replici ale cartilor postale din perioada 1914-1960. Exponatele redau imagini atat din orasul Targu Lapus, cat si din restul Tarii Lapusului (Muntele Satra, Muntii Tibles, Cheile Lapusului, Stoicenii, Cheile Babei etc).
Societatea VITAL S.A. continuă și în luna martie 2017 actualizarea contractelor de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare, conform graficelor stabilite. Prin urmare, invităm toți utilizatorii serviciilor prestate de către S.C. VITAL S.A. care dețin branșamente individuale la bloc și case care au contracte încheiate anterior lunii aprilie 2013 să se prezinte în vederea actualizării acestora.
Contractele sunt actualizate la agențiile/ sediul societății VITAL, după cum urmează:
Pentru utilizatorii din localitățile unde operează S.C. VITAL S.A., la sediile agențiilor: respectiv Agenția Baia Sprie, Agenția Sighetu Marmației, Agenția Vișeu de Sus, Agenția Târgu Lăpuș, Agenția Tăuții Măgherăuș;, Agenția Seini, Agenția Cavnic, Agenția Șomcuta Mare, Agenția Ulmeni.
Pentru utilizatorii din Baia Mare la sediul societății noastre din strada Gheorghe Șincai nr. 19 - 21 și la casieria de pe bulevardul Republicii nr.62
Precizăm că actualizarea contractelor este impusă de noile dispoziții legale în vigoare în domeniul serviciului de alimentare cu apă și de canalizare.
Actele necesare actualizării contractului:
- Act de proprietate (original și copie)
- Act de identitate (original și copie)
Rugăm utilizatorii serviciilor noastre, pe cât posibil, să dea curs invitației noastre până la data de 14 aprilie 2017. Pentru detalii suplimentare privind actele necesare în vederea actualizării contractului, puteți contacta Biroul Relații cu Publicul la numărul de telefon: 0262 – 213.574, 0262 – 213.575.
BRANȘAMENTE INDIVIDUALE
Strada |
Nr. bloc |
|||||||
Bulevardul Unirii |
12 |
12A |
14 |
14A |
||||
Victoriei |
146C |
146D |
146 bloc 3 |
146 bloc 4 |
146 bloc 5 |
|||
Rapsodiei |
1parțial |
2 |
3partial |
|||||
Matei Basarab |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||
Macului |
1parțial |
1A parțial |
1B parțial |
2parțial |
3 parțial |
4 |
5 |
6 |
ABONAȚI CASNICI
Nr.crt. |
Strada |
1. |
Brândușelor |
2. |
Codrului – partial |
3. |
Coltău |
4. |
Crișului |
5. |
Dumbravei |
6. |
Lăcătuș |
7. |
Metalurgiei |
8. |
Morii |
9. |
Murelor |
10. |
Pietrosului |
11. |
Rodnei |
12. |
Salcâmului |
13. |
Săsarului |
14. |
Șteampului |
15. |
Vrancei - parțial |
De azi si pana pe 8 martie a.c., in cadrul Centrului de Informare Turistica din orasul Targu Lapus se desfasoara o expozitie de carti postale intitulata sugestiv "Țara Lăpușului de altădată". Evenimentul se deruleaza cu sprijinul Primariei Targu Lapus, expozitia cuprinzand replici ale cartilor postale din perioada 1914-1960. Exponatele redau imagini atat din orasul Targu Lapus, cat si din restul Tarii Lapusului (Muntele Satra, Muntii Tibles, Cheile Lapusului, Stoicenii, Cheile Babei etc).