Unul dintre elementele relevante privind imaginea, reprezentarea şi promovarea judeţului Maramureş, atât la nivel naţional, cât şi internaţional, îl reprezintă logo-ul acestuia. După realizarea şi aprobarea Strategiei de Dezvoltare Durabilă 2013-2020 a judeţului Maramureş, un pas important este realizarea unui studiu de promovare şi branding, care cuprinde şi realizarea logo-ului. Grupul de lucru din cadrul Consiliului Judeţean Maramureş a organizat, azi 30 mai 2016, o întâlnire cu oameni de cultură, avizaţi a se pronunţa asupra simbolisticii, cromaticii şi a elementelor care trebuie să se regăsească în acest logo. La discuţii au participat: din partea Muzeului de Etnografie şi Artă Populară Baia Mare - prof. dr. Ilie Gherheş şi muzeograful Janeta Ciocan, Ioan Marchiş – directorul Direcţiei de Cultură Maramureş şi etnologul Georgeta Iuga. S-a stabilit că simbolul care urmează a fi prelucrat şi stilizat de firma prestatoare – să fie rozeta în mişcare cu dinţi de lup – cu 12 raze (care sugerează o horă) şi 12 dinţi triunghiulari. Din punct de vedere al simbolisticii numărului 12, acesta sugerează protecţie şi perfecţiune. În ceea ce priveşte motto-ul, care urmează să fie ataşat elementului grafic, s-a convenit asupra expresiei „Maramureş Te poartă spre tradiţie” scris pe două rânduri. În ceea ce priveşte cromatica, aceasta se va rezuma doar la două culori, una dintre ele fiind roşul care se regăseşte în icoanele maramureşene. Scrisul va fi cu majuscule, arhitectural, în adâncime, din elemente care să sugereze lemnul. Concluziile discuţiei au fost transmise firmei prestatoare care, în cel mai scurt timp, va prezenta concepţia grafică unitară a logo-ului.
Ziua Eroilor va fi marcată în acest an pe data de 9 iunie. Guvernul a adoptat o Hotărâre prin care a stabilit programul manifestărilor prilejuite de această zi. În spiritul tradiției europene, în România, Zilei Eroilor i s-a conferit prin lege statutul de ”sărbătoare națională a poporului roman” și s-a stabilit a fi sărbătorită în cea de-a patruzecea zi de la Sfintele Paști, Ziua Înălțării, potrivit tradiției românești. Programul manifestărilor cuprinde măsuri administrativ-organizatorice, manifestări comemorative în Capitală, în țară și pe plan extern.
Ministerul Apărării Naționale, prin unitățile, instituțiile de învățâmânt, cercurile și bibliotecile militare, va organiza simpozioane, întâlniri cu istorici și veterani de război, comemorări la cimitire, mausolee și monumente comemorative de război, expoziții de carte. Ministerul Educației Naționale are în vedere desfășurarea, în instituțiile de învățâmânt, a unor programe dedicate acestei zile: întâlniri cu veteranii de război, spectacole omagiale. Ministerul Afacerilor Externe va organiza, prin intermediul reprezentanțelor diplomatice românești sau oficiilor consulare, activități specifice pentru cinstirea memoriei și comemorarea eroilor români căzuți și înhumați pe teritoriul altor state.
Autoritățile administrației publice locale vor organiza expoziții tematice, simpozioane și vor desfășura programe proprii de evocare a memoriei eroilor. Instituțiile de apărare și ordine publică vor asigura gărzi de onoare și muzici militare pentru evenimentele oficiale organizate în Capitală și în municipiile reședință de județ.
Azi, 30 mai 2016, pana la ora 14:00 se intrerupe furnizarea apei in localitatea Mocira din comuna Recea pentru a se putea executa lucrari de reparatii la o conducta sparta. Pentru informații suplimentare sau alte sesizări, utilizatorii pot suna la Dispeceratul SC VITAL SA tel: 0262 212550; 0262 215150, *1,*2.
Ministerul Afacerilor Externe informează cetăţenii români care călătoresc în Republica Franceză că, pe fondul noului proiect al Legii Muncii şi adoptării acesteia în procedură accelerată, principalul sindicat din Franța – CGT, a anunțat o vastă mișcare socială pe întreg teritoriul Franței, care va acoperi mai multe sectoare de activitate. Este afectată aprovizionarea cu combustibil, multe dintre rafinării fiind deja în grevă. De asemenea, angajații centralelor nucleare s-au alăturat mișcării greviste.
Transporturile în comun (metrou, RER, tren) sunt perturbate. Pe site-ul rețelei naționale de căi ferate franceze – SNCF, a fost deja postată comunicarea că, pentru 26 mai 2016, persoanele care au programate călătorii în această perioadă să-şi verifice orarul deplasărilor prin compania de transport (http://www.sncf.com ). Totodată, pe site-ul campaniei aeriene Air france http://www.airfrance.fr/FR/fr/common/page_flottante/hp/infos_trafic_aerien_air_france.htm a fost postat un comunicat din care reiese că, pe fondul mișcării de grevă a Aviației Civile, se are în vedere o adaptare a orarelor de zbor pentru cursele cu plecare de pe aeroportul Paris - Orly, prevăzându-se pentru data de 26 mai 2016 anularea a aproximativ 15% din zborurile cu decolare de pe acest aeroport. Vor fi operate totalitatea zborurilor cu plecarea de pe aeroportul Charles de Gaulle, precum şi a zborurilor de lung curier, dar sunt propuse o serie de măsuri comerciale alternative pentru amânarea sau modificarea zborurilor. Pe cale de consecinţă, cetățenii români care au programate deplasări în această perioadă sunt sfătuiți să-şi reconfirme orarul de zbor prin compania de transport.
Ministerul Afacerilor Externe recomandă şi consultarea paginii de Internet www.mae.ro şi reaminteşte faptul că cetăţenii români care se deplasează în străinătate au la dispoziţie aplicaţia „Călătoreşte în siguranţă (disponibilă gratuit în „App Store” şi „Google Play”), care oferă informaţii, sfaturi de călătorie şi posibilitatea de a fi alertaţi, în cazul în care apar situaţii speciale.
Despre Ministerul Afacerilor Externe
Informaţii suplimentare:Stadiul îndeplinirii principalelor criterii tehnice de acces în programul Visa Waiver (VWP)I. Securitatea documentelor de călătorie1. Începând cu 18 ianuarie 2010, sistemul de eliberare a paşapoartelor electronice (biometrice) a devenit funcţional la nivelul întregii ţări.2. Toate documentele de călătorie emise de statul român răspund, de asemenea, unor standarde de securitate ridicate.3. Este operaţional un mecanism de transmiterea către Interpol, în termen de 24 de ore, a informaţiilor legate de paşapoartele pierdute sau furate.II. Controlul la frontierăAu fost adoptate numeroase acte normative în vederea combaterii eficiente a activităţilor infracţionale transfrontaliere: - HG 324/2007, de aprobare a Strategiei Naţionale privind Controlul la Frontieră pentru perioada 2007-2010, conţinând măsuri de gestionare coerentă şi eficientă a frontierei de stat a României - HG 1122/2007, de aprobare a Strategiei Naţionale privind Migraţia (2007-2010), conţinând măsuri de control al migraţiei, prevenirea şi combaterea migraţiei ilegale, acordarea de azil şi integrarea socială a străinilor - HG 1654/2006, de aprobare a Strategiei naţionale de combatere a traficului ilegal de persoane (2006-2010)III. Aspecte legate de imigraţie1. Implementarea la nivel naţional a formatului unic de permis de reşedinţă pe teritoriul României pentru cetăţenii statelor terţe, în conformitate cu prevederile Regulamentului CE 1030/20022. Transpunerea în legislaţia naţională a prevederilor acquis-ului comunitar în domeniul aziluluiIV. Acorduri de cooperare în domenii relevante semnate sau în curs de negociere cu partea americană1. Acordul între Ministerul Internelor şi Reformei Administrative din România şi Departamentul Energiei al SUA privind cooperarea în prevenirea traficului ilicit cu materiale nucleare sau radioactive, semnat la Bucureşti, la 15 septembrie 20082. Declaraţia între Ministerul Internelor şi Reformei Administrative (MIRA) din România şi Departamentul Securităţii Interne din SUA privind principiile de cooperare în vederea întăririi măsurilor bilaterale de securitate pentru călătoriile internaţionale şi cerinţele Programului Visa Waiver, semnată la Washington, la 3 noiembrie 20083. Sunt în curs de finalizare negocierile cu partea americană cu privire la Memorandumul de Înţelegere între Guvernul României şi Guvernul Statelor Unite ale Americii privind activitatea ofiţerilor de securitate de pe aeronave (air marshals).
S.C. VITAL S.A. vă invită miercuri, 1 iunie 2016, în Parcul Tineretului, de la orele 10.30, pentru a marca împreună Ziua Internaţională a Copilului. Veţi avea parte de multe surprize, jocuri și activităţi pentru toate gusturile – colorăm cu cretă pe asflat, tragem la țintă cu pistoale cu apă, umplem baloane cu apă, etc.
Lăsaţi orice alte activităţi deoparte şi veniti să sărbătorim împreună Ziua Copilului. Vă reamintim că prin aceste acțiuni societatea VITAL S.A. speră să contribuie nemijlocit la conștientizarea tinerei generații în ceea ce privește rolul și importanța apei, protejarea mediului înconjurător și repectul față de natură.
În lumea de azi, când alergăm cu toţii şi muncim zi lumină, când suntem prea ocupaţi şi să mai respirăm, ar trebui să acordăm mai mult timp copiilor noştri, nevoilor lor, să venim în întâmpinarea dorinţei lor de a lua parte la activităţi comune.
Ziua de 1 iunie, Ziua Internatională a Copilului, e un bun prilej de a pune în practică bunele noastre intenţii, de a încerca să le creem cadrul pentru o sărbătoare de neuitat.
S.C. VITAL vă aşteaptă cu mult drag să petrecem împreuna de 1 iunie, Ziua Internaţională a Copilului!
În perioada 03 mai – 31 august 2016, dacă ai un vehicul mai vechi de 5 ani, te primim în service cu reduceri de 20%* la manoperă şi piese de origine din segmentele întreţinere, uzură şi mecanică. Alege gama economică, special dedicată maşinilor cu vârsta mai mare de 5 ani prin Dacia Service 5+ cu preţuri mai mici faţă de piesele de origine, garantând totodată calitate şi siguranţă. În Maramureş, oferta este disponibilă prin dealerul Dacia Auto Becoro Baia Mare, cu sediul pe bulevardul Independei nr. 32 din Baia Mare si cu punctul de lucru dinTisa nr. 383B, comuna Bocicoiu Mare.
Gama alternativă pentru piesele de origine noi.
Ce este gama economică?
De ce să alegem gama economică?
Ce sunt piesele recondiţionate?
Care este principiul de bază al pieselor recondiţionate?
"1 pentru 1" sau "1 Piesă Recondiţionată pentru 1 Piesă Uzată":
* Reducerea de 20% se aplică pe factură, pentru manoperă şi la Produsele de origine din segmentele întreţinere, uzură, mecanică, la valoarea cu TVA inclus. Ofertă valabilă în perioada 03.05.2016 – 31.08.2016. Detalii la Reparatorii Autorizaţi participanţi la campanie şi în Regulament.
Wigmond deschide un nou magazin în Baia Mare cu produse profesionale pentru coafură, cosmetică, întreținere corporală și unghii tehnice.
Luni, 30 mai 2016, Wigmond deschide ușile noului magazin de produse profesionale de înfrumusețare. Acum, produsele preferate ale profesioniștilor vor fi disponibile și la noul magazin de pe strada Unirii 4/3, Baia Mare. Vor fi disponibile produse profesionale de calitate superioară, precum BBCOS Hair Pro, Helia-D Professional, Crystal Nails, Lady Stella, Ro.ial, Holiday, Sibel!
Echipa Wigmond va fi alături de clienți și invitați la deschiderea oficială a noului magazin de pe strada Unirii 4/3, Baia Mare pe data de 30 mai 2016. Aceștia vor fi întâmpinați cu super promoții speciale, zâmbete largi și toate informațiile despre toate produsele profesionale.
S.C. Wigmond S.R.L. – De la un mic magazin la colțul blocului, am construit și, cu succes, am reușit să câștigăm prestigiul în domeniul distribuirii produselor profesionale de înfrumusețare.
Îți punem la dispoziție o gamă largă de produse profesionale pentru coafură, cosmetică, întreținere corporală și unghii tehnice, dar și o echipă de profesioniști care sunt la îndemâna ta. Te ajută în alegerea și utilizarea corectă a oricărui produs, pentru ca tu să beneficiezi la maxim de calitatea acestora.
Wigmond vine în sprijinul persoanelor dornice să înceapă o carieră în domeniul creării unghiilor tehnice și a perfecționării practicilor deținute, a cosmeticii și a coafurii prin organizarea de cursuri profesionale.
WIGMOND este distribuitorul tău în materie de produse profesionale de înfrumusețare.
Azi, 30 mai 2016, in intervalul orar 09:00- 16:00 se întrerupe furnizarea apei pe strazile Pintea Viteazu ( tronsonul între str. Mihail Kogălniceanu și str. Avram Iancu), Nicolae Grigorescu ( tronsinul între str. Mihail Kogălniceanu și str.Avram Iancu) si Mihail Kogălniceanu ( tronsonul între str. Pintea Viteazu și str. Nicolae Grigorescu ) si in cartierele Cuza Voda (bl. 1,9) si Independenței (bl. 1, 3, 5, 7, 9, 11A, 11B, 11C, 13,15) din municipiul Sighetu Marmatiei pentru a se putea executa lucrari de cuplare de utilizatori la conducta noua de apa. Pentru informații suplimentare sau alte sesizări, utilizatorii pot suna la Dispeceratul SC VITAL SA tel: 0262 212550; 0262 215150, *1,*2.
Azi, 25 mai 2016, intre orele 09:00 si 13:00 nu va fi apa la robinetele sighetenilor care locuiesc pe strazile Popa Lupu (blocurile R4si R5), Unirii (blocurile 23, 25 si 27) si General Mociulschi din municipiul Sighetu Marmatiei pentru a se putea executa lucrari de reparatii. Pentru informații suplimentare sau alte sesizări, utilizatorii pot suna la Dispeceratul SC VITAL SA tel: 0262 212550; 0262 215150, *1,*2.
S.C. VITAL S.A. continuă acțiunea de montare a contoarelor cu citire la distanță, astfel că în săptămâna 23 – 27 Mai 2016 vor fi montate, în Baia Mare, contoare la toate categoriile de utilizatori ( case, blocuri, agenți economici, instituții, asociații de proprietari ) pe strada Victoriei. Așa cum am mai anunțat, montarea acestora se face în sistem etapizat pe cheltuiala exclusivă a operatorului. Montarea contoarelor este realizată prin înștiințarea prealabilă a consumatorilor. Proprietarii de instalații individuale vor fi anunțați de ziua și intervalul orar, în care se va desfășura acțiunea în imobilul respectiv inclusiv pe site-ul www.vitalmm.ro și în mass media locală. Demontarea contoarelor vechi și montarea contoarelor noi se evidențiază printr-un proces verbal încheiat la data acțiunii, care va conține datele despre contor respectiv seria și indexul contorului vechi demontat și contorului nou montat. Pentru ca acţiunea de înlocuire a contoarelor să se defăşoare în condiții optime, solicităm clienților care nu pot fi prezenți acasă la data programată pentru a permite accesul echipelor noastre, să se reprogrameze pentru înlocuirea contorului la telefon: 0262- 215 150,*1*2 interior 129 – Serviciul Apometre, disponibil între orele 08.00 – 15.00.
Noile contoare cu citire la distanță sunt echipate cu module radio care permit transmiterea indexului contorului la distantă, astfel că nu mai este necesar accesul la contor. Facturarea se realizează pe baza citirii lunare a contorului, eliminându-se facturarea pe baza consumului estimat și regularizarea la trei luni. De asemenea, modulele radio permit înregistrarea și stocarea în baze de date a indexurilor din momente predefinite care permit depistarea consumurilor neobișnuite, ce pot semnala eventuale disfuncționalități ale rețelelor interioare, respectiv eventuale pierderi de apă.
Utilizatorii serviciilor oferite de S.C. VITAL S.A., care au cont pe site-ul societatiiwww.vitalmm.ro pot să verifice în cadrul secțiunii ”PLATA ONLINE” facturile și datele de consum. Cei care nu și-au creat încă cont de utilizator pot obține informațiile de la Serviciul Apometre accesând numerele de telefon 0262 215150*1*2, interior 129, disponibil între orele 08.00 – 15.00.
VITAL S.A are încredere că utilizatorii săi apreciază eforturile pe care societatea le face pentru îmbunătățirea calității serviciilor pe care le prestează.