Un nou nivel de performanță și sofisticare - noua generație Lexus ES
* Designul emoțional reflectă noi capacități dinamice
* Introducerea primului model F SPORT în gama ES
* Modelul hibrid oferă o performanță îmbunătățită
BEIJING, 25 aprilie 2018 - După șase generații de succes fără precedent în categoria sedanurilor de lux, Lexus ES urmărește o nouă cale mai ambițioasă. De-a lungul timpului, cunoscut pentru confortul, rafinamentul și numirile de lux, Lexus ES -generația a șaptea- se bazează pe punctele forte: un nou șasiu, un design exterior mai dinamic și introducerea primului ES F SPORT.
Reprezentând al treilea vehicul în capitolul viitor al Lexus care a început cu coupe-ul LC și sedanul LS, noul ES extinde această viziune a viitorului mărcii la un public mai larg. Cumpărătorii tradiționali vor găsi noul ES mai spațios, mai silențios și mai sigur decât oricând, performanțe deosebite, tehnologie de siguranță activă de clasă și un nivel de măiestrie rar întâlnit în acest segment.
Noua dimensiune ES Design
Construit pe noua platformă Global Architecture - K (GA-K), noul ES împinge limitele designului în clasa sedanurilor de lux. Poziția și proporțiile sale reflectă noile sale capacități de performanță și oferă ES- ului un fel de aspect atractiv care îi va face pe proprietari să se uite a doua oară pe măsură ce pleacă.
Proiectantul șef de proiect, Yasuo Kajino, descrie aspectul ES ca "eleganță provocatoare". "ES a fost întotdeauna un sedan elegant de lux. Pentru această generație, am adăugat elemente de design îndrăznețe care provoacă așteptările tradiționale ale cumpărătorilor. "
Pentru a crea o formă dinamică, dar fluidă, echipa lui Kaijino a folosit capota joasă activată de noua platformă ES pentru a produce o siluetă distinctă subliniată de o înclinare agresivă în jos. În partea din față, ES oferă două modele diferite de grilaj. Standardele ES 350 și ES 300h utilizează bare verticale elegante, care radiază din centru, în timp ce modelul ES 350 F SPORT adoptă un model negru format din clustere în formă de "L", cu decupaje corespunzătoare la fiecare colț al fasciei.
Designul noului Lexus ES folosește o linie de acoperiș rapidă care accentuează poziția sa inferioară și aerodinamica alunecoasă. Capătul din spate este curat și tăiat puternic, cu "șuvițe" LED care se înfășoară la un moment dat pentru a oferi o linie continuă de decorare din orice unghi. Modelele F SPORT adaugă un spoiler spate, insigne suplimentare spate și o apărătoare inferioară întunecată pentru a îmbunătăți aspectul.
Există trei modele diferite de roți (standard de 17 inchi și două de 18 inci) pentru modelele ES 350 și ES 300h, în timp ce modelul ES 350 F SPORT dispune de roți standard de 19 inchi, cu un design similar cu cel descoperit pe coupe-ul LC.
O duzină de culori acopeta paleta exterioară de vopsea, incluzând două nuanțe noi, una verde și una bej, care nu sunt decât tipice. Moonbeam Beige Metallic a fost conceput pentru a imita lumina ce reflectă zăpada proaspătă, în timp ce Sunlit Green reproduce culoarea apei oceanului luminată de soare. Modelele F SPORT beneficiază de o culoare exclusivă Ultra Sonic Blue Mica 2.0 care completează designul său de energie înaltă.
Lexus ES la interior
Atunci când a proiectat aspectul interior al ES, echipa lui Kajino a început cu conceptul Lexus Future Interior, care îmbină un cockpit orientat spre șofer și o zonă spațioasă și confortabilă pentru pasagerul din față. În Lexus ES, focalizarea șoferului pe drumul din față este mentinuta prin plasarea ecranului central, a panoului de instrumente într-un grup strâns din câmpul vizual al șoferului. Călătorii din față, pe de altă parte, beneficiază de un mediu mai deschis și mai spațios, care promovează relaxarea.
Confortul pentru pasagerii din spate a fost mult timp un semn distinctiv al modelului ES, iar modelul de generație a șaptea oferă încă prioritate în ceea ce privește capabilitățile din spate, în pofida liniei de acoperis exterioare mai subțiri. Altfel, putem vorbi de o configurare optima a spațiului de depozitare, în timp ce ampatamentul mai lung oferă spațiu generos pentru picioare.
Pentru a crea un aspect complet diferit pentru interiorul noului model F SPORT, echipa de proiectanti alala dezvoltat un tip nou de cabină din metal, care nu seamănă cu nimic altceva pe care Lexus l-a făcut înainte. Inspirat de realizarea unei sabii tradiționale japoneze, tapițeria din aluminiu Hadori prezintă modele de undă fluctuante care îi conferă un aspect tridimensional, care variază în funcție de unghiul de vizualizare. Efectul este subtil, dar indică nivelul de detaliu și artizanat pe care echipa lui Kajino a pus-o în a da versiunii F SPORT un loc unic în gama. Standardele ES 350 și ES 300h vor continua să ofere materiale tradiționale cum ar fi Matte Bamboo, Linear Dark Mocha și Lemn Espresso Linear, care oferă noului Lexus ES un aspect artizanal pe care cumpărătorii de lux îl așteaptă în această categorie.
O nouă eră de performanță
Echipa de inginerie condusă de Yasuhiro Sakakibara a avut un gol clar când a venit la ES: transformarea imaginii ES. Asta însemna transformarea unui sedan cunoscut în primul rând pentru confort și liniște într-unul care este la fel de capabil să ofere manevrabilitate și putere de vârf de clasă pe care le puteți simți și auzi.
Potrivit lui Sakakibara, acest Lexus ES a fost construit pentru a oferi un nivel fundamental de performanță mai mare decât oricare dintre predecesorii săi. "Știam că ES a trebuit să se simtă receptiv și ușor de condus, indiferent de drum și care poate fi realizat doar cu o bază solidă".
Punctul de plecare a fost noul șasiu GA-K, un șasiu extrem de rigid care rivalizează platforma de tracțiune pe spate GA-L utilizată pentru coupe-ul LC și sedanul LS în ceea ce privește rigiditatea la torsiune. Diferitele clase de oțel de înaltă rezistență reduc greutatea față de platformele anterioare, în timp ce îmbunătățiri suplimentare, cum ar fi un nou design cu suspensie spate multi-link, servodirecție electrică montată pe rafturi și un braț montat în spatele scaunului din spate, au dat inginerilor flexibilitatea de a regla ES cu un nou nivel de precizie.
Toate upgrade-urile la șasiu au fost proiectate pentru a oferi un sentiment de predictivitate reconfortantă, împreună cu un sentiment de răspuns rapid la fiecare mișcare. Yoshiaki Ito, șofer șef de testare pentru Lexus, descrie nivelul sporit al ES și definirea optimă a confortului, spunând: "Vrem ca fiecare șofer să simtă un control complet când se află în spatele volanului ES. Este un nivel de confort care merge dincolo de simplitatea călătoriei. "
Pentru un nivel sporit de performanță dinamică, modelele F SPORT oferă o Suspensie Variabilă Adaptivă (AVS) similară cu cea găsită pe coupe-ul LC. AVS adaugă clapete reglabile la fiecare colț care prezintă 650 de niveluri de forță de amortizare pentru controlul final asupra oricărei suprafețe. Un alt model F SPORT exclusiv este un mod Sport + pentru sistemul Select Drive Mode care selectează cele mai agresive setări ale motorului, transmisiei și suspensiei pentru o performanță maximă. O nouă funcție de îmbunătățire a sunetului motorului este, de asemenea, activată în modul Sport +, care adaugă un strat suplimentar de zgomot al motorului, care îmbunătățește ritmurile naturale ale conducerii spirituale.
Putere V6 standard și o nouă transmisie automată cu 8 viteze
Toate modelele ES 350 sunt propulsate de un motor V6 de 3,5 litri, proiectat pentru a oferi o accelerație comandantă, împreună cu un sunet revigorant. Cu o actualizare a injecției de combustibil D4-S, motorul impresionant dezvoltă acum 302 cai putere și cuplu de 267 de kilograme. Ambele numere au crescut semnificativ (+34 CP, +19 lb-ft) comparativ cu generația anterioară V6.
În plus față de creșterea puterii, modelul ES 350 beneficiază, de asemenea, de o nouă transmisie automată cu șapte trepte de direcție directă. Utilizează un convertizor de cuplu ultra-subțire și un ambreiaj pentru blocarea mai multor plăci pentru a transfera mai eficient puterea pe roțile din față și a fost reglat pentru a furniza schimbări clare și precise cu răspunsuri rapide. Cu o raspandire mai larga a rapoartelor, noile opt viteze pot folosi viteze mari de cuplu la capatul inferior pentru pornirea rapida si transmisie inalta la inaltime pentru o eficienta optima.
Sistemul hibrid de generație a patra
Pentru a nu fi depășită de "frații" săi pe benzină, modelul ES 300h este capabil să ofere o eficiență excepțională la nivel de combustibil, performanță sensibilă și emisii minime pentru un sedan de lux de bază. Un nou sistem de propulsie hibrid, din a patra generație, combină un motor ultra-eficient Atkinson, de 2,5 litri, cu patru cilindri, cu un motor electric mai compact, mai puternic și cu sistem hibrid de auto-încărcare. Împreună, ele oferă o putere combinată totală de 215 CP in condusul combinat.
Un motor complet nou, motorul de 2.5 litri cu patru cilindri incorporează tehnologia de combustie rapidă care face ca acesta să fie unul dintre cele mai eficiente motoare termice oferite vreodată de un Lexus. Rezultatul este mai multă putere fără creșterea emisiilor sau a consumului de combustibil. Au fost utilizate diferite metode pentru a obține rezultate impresionante, cum ar fi porturi de admisie drepte si unghiuri de supapă crescute. O pompă de ulei cu capacitate variabilă, injectori cu mai multe tije, VVTi-E pe supapele de admisie și un sistem de răcire variabilă contribuie, de asemenea, la gestionarea impresionantă a căldurii și a combustiei.
Capacitatea de manevrabilitate totala a modelului ES 300h a fost imbunatatita datorita unui calculator sofisticat de control al sistemului hibrid care este mai capabil sa imite simtul si livrarea de putere a unui motor standard. O baterie complet nouă de hidrură de nichel este mai mică decât înainte, ceea ce permite montarea acesteia sub spătarul scaunului din spate, astfel încât să nu perturbe spațiul portbagajului.
Siguranța fără precedent este standard
Un element al ES care nu a fost transformat radical este devotamentul său față de siguranță. Toate versiunile ES de a șaptea generație prezintă noul Lexus Safety System + 2.0 ca echipament standard. Deja unul dintre cele mai sofisticate sisteme de acest gen, LSS + 2.0 adaugă noi caracteristici care își extind capabilitățile. O astfel de caracteristică este detectarea bicicliștilor în timpul zilei, care face parte din sistemul pre-coliziune cuprinzător (PCS). Deja proiectat pentru a detecta un vehicul care se apropie sau un pieton, capacitatea sistemului PCS de a detecta potențial un biciclist se adresează unui scenariu comun de accident. PCS a fost, de asemenea, îmbunătățită pentru a ajuta la detectarea mai bună a unui pieton pe timp de noapte prin creșterea sensibilității radarului și a intervalului dinamic.
Tehnologie care se conectează și simplifică
Modelul ES de generația a șaptea este primul produs Lexus care oferă funcționalitatea telefonului Apple CarPlay ™, permițând șoferilor să controleze dispozitivele iPhones® prin ecranul de afișaj al tabloului de bord sau prin controlul vocii Siri Eyes Free®. ES este, de asemenea, activată de Amazon Alexa®, astfel încât șoferii pot folosi comenzi de limbă naturală pentru a controla o varietate de funcții. Această funcționalitate include comenzi auto-acasă și de la domiciliu la mașină, astfel încât proprietarii care au dispozitive activate de Alexa în locuința lor pot interacționa cu ES înainte de a ajunge vreodată în spatele volanului.
La bord, Wi-Fi este de asemenea disponibil pe ES, ca parte a unui sistem de navigație opțional care include un afișaj ușor de citit cu 12,3 ". Împreună cu setul de date de la bord, sistemul de navigație este, de asemenea, capabil să primească actualizări over-the-air pentru o rutare îmbunătățită și cele mai recente puncte de interes (POI-uri). Modelele fără navigare vor utiliza un afișaj de 8 inch și toate interacțiunile vor fi controlate prin trackpad-ul Interfață atingere la distanță (RTI).
Capitolul următor al ES
Când va intra în vânzare în septembrie, Lexus ES 2019 va introduce o nouă eră pentru unul dintre cele mai populare modele. La fel ca și modelul LS, noul sedan ES se adresează nevoii de a implica o gamă mai largă de clienți. Oferă tot ceea ce așteaptă cumpărătorii tradiționali Lexus împreună cu elemente care vor atrage cei care nu au considerat marca înainte. Stilul mai ascuțit, performanțele mai dinamice, materialele unice ale cabinei și cea mai recentă tehnologie adaugă un capitol la povestea ES care nu a fost spusă, dar care va schinba totul in 2018.