În data de 3 iulie 2016 a intrat în vigoare OUG nr. 41/2016 privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administrației publice centrale și pentru modificarea și completarea unor acte normative. Astfel, plata taxei de pașaport, precum și a tarifelor aferente confecționării și valorificării plăcilor cu numere de înmatriculare, atribuirii unui număr de înmatriculare preferențial, păstrării combinației numărului de înmatriculare, contravaloarea certificatelor de înmatriculare, a autorizațiilor provizorii și a permiselor de conducere se poate face prin internet banking, virament bancar, mandat poștal sau în numerar.
Plata se poate face on-line în sistem internet banking, dar și de la orice bancă unde persoana are deschis un cont bancar, prin virament către conturile unice aferente celor două servicii publice comunitare, deschise de Instituția Prefectului la Trezoreria Statului.
Menționăm că plata în numerar a acestor taxe nu se mai face prin casieriile CEC Bank.
Plata în numerar se poate face la casieriile unităților Trezoreriei Statului, la casieriile și ghișeele Serviciului Pașapoarte și Serviciului Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor și prin mandat poștal.
Pentru a veni în sprijinul cetățenilor, pe site-ul Instituției Prefectului – Județul Maramureș au fost afișate toate informațiile necesare plății acestor taxe. Astfel, taxa de pașaport formată din contravaloarea pașaportului și a taxei pentru serviciul public prestat se achită în contul Instituției Prefectului – Județul Maramureș RO40TREZ436502602X014668, deschis la Trezoreria Municipiului Baia Mare, str. Aleea Serelor nr. 2A. Codul de identificare fiscal al Instituției Prefectului – Județul Maramureș este 3694764 . Conform Ordonanței de urgență, valoarea taxelor și tarifelor rămâne neschimbată față de cât este în prezent.
Atât în cazul pașapoartelor simple temporare, cât și a pașapoartelor simple electronice, în situația în care plata taxei de pașaport s-a efectuat prin mijloace de plată online, la momentul depunerii cererii, solicitantul trebuie să prezinte extrasul de cont doveditor, certificat de bancă. Când plata se efectuează prin mandat postal este necesară prezentarea ca document doveditor al plății factura aferentă emisă de oficiul postal. Actele necesare și termenele de eliberare ale documentelor emise de Ministerul Afacerilor Interne rămân neschimbate.
Precizăm faptul că cetățenii pot depune cereri pentru eliberarea pașapoartelor simple electronice, precum și pentru pașapoartele simple temporare la orice serviciu public comunitar, indiferent de locul de domiciliu.
Pașaportul simplu electronic poate fi ridicat de la orice serviciu public comunitar pentru eliberarea și evidența pașapoartelor, nu doar acela de unde s-a depus cererea, cu condiția ca cetățeanul să fi optat pentru acest lucru la momentul depunerii cererii. De asemenea, la solicitare, pașapoartele simple electronice se pot livra, prin curier, la adresa de domiciliu sau la reședință, în schimbul unei taxe suplimentare care se plătește la momentul primirii documentului.
S.C.VITAL S.A.- Agenția Sighetu Marmației, anunță că în vederea executării unor lucrări la rezervoarele de înmagazinare apă potabilă ale orașului Sighetu Marmației, se întrerupe furnizarea apei potabile, începând de miercuri seara – 6 iulie 2016, ora 23.30 și până joi dimineața – 7 iulie 2016, ora 05.00 pentru consumatorii din Sighetu Marmației și localitățile Tisa și Crăciunești.
Lucrările sunt executate de anteprenorul Asocierea S.C. TCM NORD - S.C.TEHNODOMUS S.A., în baza contractului de lucrări MM-CL-10 “Reabilitarea și extinderea conductelor de aducțiune, a rețelei de distribuție și a rețelei de apă uzată în Sighetu Marmației”.
Din păcate, orice proiect de investiţie în infrastructură de asemenea dimensiuni, creează inconveniente pe termen scurt în viaţa de zi cu zi a comunităţii. Pe această cale ne cerem scuze pentru neplăcerile create şi vă asigurăm că vom depune toate eforturile pentru ca durata şi impactul lor asupra dumneavoastră să fie minime.
Pentru informații suplimentare sau alte sesizări, utilizatorii pot suna la Dispeceratul S.C. VITAL S.A. telefon 0262 212550; 0262 215150, *1,*2.
S.C.URBIS S.A. Baia Mare închiriază mijloace de transport persoane pentru diferite evenimente(excursii, vizite, etc).
Mijloacele de transport care pot fi închiriate sunt:
- autobuze cu o capacitate de 29 locuri(dotate cu instalație de climatizare)
- microbuze cu o capacitate de 16 locuri(dotate cu instalație de de climatizare)
Pentru transport pe distanțe mici, în zona limitrofă municipiului Baia Mare, dispunem de autobuze de mare capacitate(70 - 120 locuri pe scaune și în picioare). Tarifele de transport pot fi negociate. Persoană de contact: ing. Ioan Fîrte, Director Exploatare, telefon: 0729500363, fax: 0262213034, e-mail: urbis@urbisbaiamare.ro
Azi, 04 iulie 2016, de la ora 09:00 si pana la ora 14:00 se intrerupe furnizarea apei pe strada Ciocarliei din municipiul Baia Mare pentru a se putea executa lucrari de reparatii. Pentru informații suplimentare sau alte sesizări, utilizatorii pot suna la Dispeceratul SC VITAL SA tel: 0262 212550; 0262 215150, *1,*2.
Azi, 6 iulie 2016, intre orele 08:00 si 14:00 se intrerupe furnizarea apei pe bulevardul Independentei nr. 17-31 din municipiul Baia Mare pentru a se putea face cuplari la reteaua noua. Tot azi, in intervalul orar 08:00-11:00 se sisteaza alimentarea cu apa potabila a locuitorilor cartierului UNIC din orausl Viseu de Sus pentru a se putea executa lucrari de cuplare la reteaua noua de distributie a apei Pentru informații suplimentare sau alte sesizări, utilizatorii pot suna la Dispeceratul SC VITAL SA tel: 0262 212550; 0262 215150, *1,*2
Procesul de actualizare a contractelor de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare, conform graficelor stabilite, este continuat și în luna iulie 2016 de către societatea VITAL S.A. Prin urmare, S.C. VITAL invită toți utilizatorii serviciilor prestate de către S.C. VITAL S.A. care care dețin branșamente individuale la bloc și case care au contracte încheiate anterior lunii aprilie 2013 să se prezinte în vederea actualizării acestora.
Contractele sunt actualizate la agențiile/ sediul societății VITAL, după cum urmează:
S.C. VITAL precizeaza că actualizarea contractelor este impusă de noile dispoziții legale în vigoare în domeniul serviciului de alimentare cu apă și de canalizare.
Actele necesare actualizării contractului:
- Act de proprietate (original și copie)
- Act de identitate (original și copie)
Utilizatorii serviciilor S.C. VITAL sunt rugați, pe cât posibil, să de-a curs invitației companiei până la data de 15 iulie 2016. Pentru detalii suplimentare privind actele necesare în vederea actualizării contractului, puteți contacta Biroul Relații cu Publicul la numărul de telefon : 0262 – 213.574 , 0262 – 213.575.
BRANȘAMENTE INDIVIDUALE:
ABONAȚI CASNICI:
In aceasta zi, pana la ora 14:00 va fi sistata furnizarea apei potabile in localitatea Rus din cauza unei conducte sparte.Tot azi, in Sighetu Marmatiei, se intrerupe alimentarea cu apa potabila a abonatilor de pe strada Bobalna pentru a se putea executa lucrari de cuplare la reteaua noua. Pentru informații suplimentare sau alte sesizări, utilizatorii pot suna la Dispeceratul SC VITAL SA Baia Mare tel: 0262 212550; 0262 215150,*1,*2.
S.C. VITAL S.A. continuă acțiunea de montare a contoarelor cu citire la distanță, astfel că în săptămâna 4 iulie – 8 iulie 2016 vor fi montate astfel de aparate, la toate categoriile de utilizatori (case, blocuri, agenți economici, instituții, asociații de proprietari ), de pe strada Victoriei, din Baia Mare. Așa cum am mai anunțat, montarea acestora se face în sistem etapizat pe cheltuiala exclusivă a operatorului.
Montarea contoarelor este realizată prin înștiințarea prealabilă a consumatorilor. Proprietarii de instalații individuale vor fi anunțați de ziua și intervalul orar, în care se va desfășura acțiunea în imobilul respectiv inclusiv pe site-ul www.vitalmm.ro și în mass media locală. Demontarea contoarelor vechi și montarea contoarelor noi se evidențiază printr-un proces verbal încheiat la data acțiunii, care va conține datele despre contor respectiv seria și indexul contorului vechi demontat și contorului nou montat. Pentru ca acţiunea de înlocuire a contoarelor să se defăşoare în condiții optime, solicităm clienților care nu pot fi prezenți acasă la data programată pentru a permite accesul echipelor noastre, să se reprogrameze pentru înlocuirea contorului la telefon: 0262- 215 150,*1*2 interior 129 – Serviciul Apometre, disponibil între orele 08.00 – 15.00.
Noile contoare cu citire la distanță sunt echipate cu module radio care permit transmiterea indexului contorului la distantă, astfel că nu mai este necesar accesul la contor. Facturarea se realizează pe baza citirii lunare a contorului, eliminându-se facturarea pe baza consumului estimat și regularizarea la trei luni. De asemenea, modulele radio permit înregistrarea și stocarea în baze de date a indexurilor din momente predefinite care permit depistarea consumurilor neobișnuite, ce pot semnala eventuale disfuncționalități ale rețelelor interioare, respectiv eventuale pierderi de apă.
Utilizatorii serviciilor oferite de S.C. VITAL S.A., care au cont pe site-ul societatii www.vitalmm.ro pot să verifice în cadrul secțiunii ”PLATA ONLINE” facturile și datele de consum. Cei care nu și-au creat încă cont de utilizator pot obține informațiile de la Serviciul Apometre accesând numerele de telefon 0262 215150*1*2, interior 129, disponibil între orele 08.00 – 15.00.
S.C. VITAL S.A. are incredere că utilizatorii săi apreciază eforturile pe care societatea VITAL S.A le face pentru îmbunătățirea calității serviciilor pe care le prestează.
Maine, 5 iulie 2016, de la ora 08:00 si pana la ora 16:00 se intrerupe furnizarea apei pe Bd. Traian nr. 11, 13, 15, 17, 19, 19A, 21, str. Petru Rareș nr. 23A, 25A, 27, 27A, str. Bogdan Vodă nr. 1, 2, str. Matei Basarab nr. 1 pentru a se putea executa lucrari de reparatii. Pentru informații suplimentare sau alte sesizări, utilizatorii pot suna la Dispeceratul SC VITAL SA tel: 0262 212550; 0262 215150, *1,*2.
S.C. VITAL S.A. continuă acțiunea de montare a contoarelor cu citire la distanță, astfel că în săptămâna 27 iunie – 1 iulie 2016 vor fi montate astfel de aparate, la toate categoriile de utilizatori (case, blocuri, agenți economici, instituții, asociații de proprietari ), de pe strada Victoriei, din Baia Mare.. Așa cum am mai anunțat, montarea acestora se face în sistem etapizat pe cheltuiala exclusivă a operatorului.
Montarea contoarelor este realizată prin înștiințarea prealabilă a consumatorilor. Proprietarii de instalații individuale vor fi anunțați de ziua și intervalul orar, în care se va desfășura acțiunea în imobilul respectiv inclusiv pe site-ul www.vitalmm.ro și în mass media locală. Demontarea contoarelor vechi și montarea contoarelor noi se evidențiază printr-un proces verbal încheiat la data acțiunii, care va conține datele despre contor respectiv seria și indexul contorului vechi demontat și contorului nou montat. Pentru ca acţiunea de înlocuire a contoarelor să se defăşoare în condiții optime, solicităm clienților care nu pot fi prezenți acasă la data programată pentru a permite accesul echipelor noastre, să se reprogrameze pentru înlocuirea contorului la telefon: 0262- 215 150,*1*2 interior 129 – Serviciul Apometre, disponibil între orele 08.00 – 15.00.
Noile contoare cu citire la distanță sunt echipate cu module radio care permit transmiterea indexului contorului la distantă, astfel că nu mai este necesar accesul la contor. Facturarea se realizează pe baza citirii lunare a contorului, eliminându-se facturarea pe baza consumului estimat și regularizarea la trei luni. De asemenea, modulele radio permit înregistrarea și stocarea în baze de date a indexurilor din momente predefinite care permit depistarea consumurilor neobișnuite, ce pot semnala eventuale disfuncționalități ale rețelelor interioare, respectiv eventuale pierderi de apă.
Utilizatorii serviciilor oferite de S.C. VITAL S.A., care au cont pe site-ul societatii www.vitalmm.ro pot să verifice în cadrul secțiunii ”PLATA ONLINE” facturile și datele de consum. Cei care nu și-au creat încă cont de utilizator pot obține informațiile de la Serviciul Apometre accesând numerele de telefon 0262 215150*1*2, interior 129, disponibil între orele 08.00 – 15.00.
S.C. VITAL S.A. are incredere că utilizatorii săi apreciază eforturile pe care societatea VITAL S.A le face pentru îmbunătățirea calității serviciilor pe care le prestează.