Renault 35 Years With The Cannes Film Festival 1200x1780

Renault celebrează o poveste de dragoste de 35 de ani cu Festivalul de Film de la Cannes


* Un partener istoric din 1983, Renault va fi prezent încă o dată la cel de-al 71-lea Festival de Film de la Cannes. Cate Blanchett din Australia va conduce juriul la eveniment, care va avea loc între 8 și 19 mai 2018.

* Flota oficială de 300 de vehicule Renault Espace și Talisman, purtând emblema de renume Golden Palm, va purta oaspeții, membrii juriului și partenerii de-a lungul evenimentului de două săptămâni.

* Un parteneriat care datează de 35 de ani, care marchează, de asemenea, cea de-a 120-a aniversare a legăturilor dintre Renault și ecranul de argint!

Boulogne-Billancourt, 23 aprilie 2018 - Festivalul de Film de la Cannes se reunește încă o dată cu Renault pentru cea de-a 71-a ediție a evenimentului, care va avea loc între 8 și 19 mai 2018. Flota oficială va fi formată din 300 de vehicule Renault - 170 Renault Espace și 130 Talisman. O flotă "de imagine de marcă" va fi de asemenea prezentă, cu Renault Trafic SpaceClass, noul Renault Koleos și cu touch-ul electric al lui Zoé și Twizy. Pe baza unui program care acoperă toată săptămâna, șoferii vor lua VIP-uri pentru vizionări de filme și interviuri, de la promenada Croisette până la covorul roșu. Peste 20.000 de călătorii vor avea loc în timpul Festivalului.

Renault, partener oficial al Festivalului de Film de la Cannes din 1983 incoace

La început, slujitorii festivalului obișnuiau să meargă pe treptele Palais des Festivals. Festivalul de Film de la Cannes a devenit rapid cel mai important festival internațional de cinema. Ca urmare, mobilitatea și transportul au devenit o problemă centrală. Renault, un brand francez cu acoperire globală, a fost ales partener în 1983.

"Renault este unul dintre cei mai vechi parteneri ai Festivalului de Film de la Cannes. Am început să lucrăm împreună în 1983. Pe atunci, VIP-urile au fost conduse la pașii iconici ai Palais des Festivals într-un R25 ", spune Claude Hugot, director de relații publice cu Renault-Nissan-Mitsubishi. El adaugă: "1983 a fost deosebit de simbolic pentru noi, deoarece a fost un film japonez," Balada lui Narayama "de Shōhei Imamura care a câștigat Golden Palm!".

Renault sărbătorește 120 de ani cu ecranul de argint

Povestea datează din 1898, când frații Lumière și-au înființat primele studiouri de film în apropierea fabricii Renault pe Île Seguin din Boulogne-Billancourt. Ca urmare a legăturilor strânse create de cele două familii, Renault a devenit partenerul preferat al actorilor și al directorilor. Voyturile Renault au putut fi văzute în primele anunțuri și, ulterior, în filmele lui Jacques Tati, Claude Sautet, Claude Lelouch, Steven Spielberg, James Cameron, Wim Wenders și Xavier Dolan, printre altele.

În fiecare an, în jur de patruzeci de vehicule se regăsesc în 200 de producții de televiziune și cinematografe.

Astăzi, Renault este partener al Unifrance, Globurile de Aur, atelierele Ateliers de Beaune și premiile cinematografice franțuzești César, precum și festivalurile din Deauville, Lyon Lumière, Alpe d'Huez, Cabourg și Angoulême.

Cannes 2018: o linie care include Jean-Luc Godard, Spike Lee și Asghar Farhadi

La cel de-al 71-lea Festival de Film de la Cannes, notele cheie vor fi glamour, iar Cate Blanchett conduce juriul și umorul, cu Édouard Baer ca maestru al ceremoniilor. Dragostea va fi, de asemenea, o parte a gamei, ilustrată de posterul oficial al evenimentului, care prezintă o scenă de la Pierrot le Fou de Jean-Luc Godard, în care Anna Karina și Jean-Paul Belmondo sărută pasionat în mașinile lor.

 

Linia de producție pentru anul 2018 cuprinde 18 de filme care transformă lumina reflectoarelor în Franța, Asia și Italia. Evenimentul din acest an vede și revenirea unui număr de regizori, inclusiv Jean-Luc Godard, Christophe Honore, Spike Lee, Jafar Panahi, Lee Chang-Dong și Kore-Eda Hirokazu. Todos lo Saben (Everybody Knows) de Asghar Farhadi cu Penelope Cruz și Javier Bardem va deschide festivalul pe 8 mai înainte de lansarea sa generală a doua zi!

"Cinematografia ne ajută să construim profilul mediatic în toată lumea, de la China la Brazilia, India, America Latină și Rusia. Festivalul de Film de la Cannes se bucură de o acoperire uriașă a presei, cu o valoare estimată de peste 40 de milioane de euro. Acest lucru este bun pentru brandul nostru și pentru produsele noastre ", subliniază Claude Hugot. (Credits Model: Flore Maquin ­ picture : film « Pierrot le fou » of Georges Pierre)

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz